bureaubladachtergrond doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobinTroely

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2013
Berichten
17
Hallo,

Ik kan geen nieuwe bureaublad achtergrond instellen.
Ik kan alleen een nieuwe egale kleur als achtergrond instellen maar dat vind ik niet mooi.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Ook als ik een afbeelding van google als achtergrond wil dan klik op rechtermuisknop op die foto en dan als achtergrond instellen maar dan geeft die een foutmelding. Dan zegt hij: 'toegang geweigerd'.

EDIT:
Sinds ik een virus, het politievirus, heb gehad is dit eigenlijk zo.
Ik heb het virus omzeilt door de pc heel vaak op te starten en weer af te sluiten en voordat hij echt gaat afmelden snel op annuleren drukken. Daarna kon ik er met de virusscanner overheen en weg was ie weer.
Me pc is ook steeds trager geworden, ik heb dat virus wel 3 of 4 keer gehad en weer op dezelfde manier weg gekregen.
Maar zou het kunnen dat het virus wat bestanden beschadigt heeft?

Ik heb overigens wel een legitieme windows 7, windows is geactiveerd staat erbij.

groetjes robin
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Heb je vraag even verplaatst naar win 7 want in multi media hoorde hij niet echt thuis succes met je vraag
 
Kijk eens of je Themes service wel gestart is.
 
Robin kun je hier wat uithalen. Weet niet of het gaat werken, maar even kijken kan zeker geen kwaad. Klikje
 
Tik in Start/Uitvoeren het volgende in: services.msc
Het scherm met de services start dan.
Scroll in dat scherm naar de Themes service en kijk of deze wordt uitgevoerd.
Als dat niet zo is, dubbelklik er dan op en geef aan dat deze automatisch moet worden gestart.
Daar kun je ook klikken op Start service.
 
Ok. In ieder geval een mogelijke oorzaak uitgesloten.
 
Sinds ik een virus, het politievirus, heb gehad is dit eigelijk zo.
Ik heb het virus omzeilt door de pc heel vaak op te starten en weer af te sluiten en voordat hij echt gaat afmelden snel op annuleren drukken. Daarna kon ik er met de virusscanner overheen en weg was ie weer.
Me pc is ook steeds trager geworden, ik heb dat virus wel 3 of 4 keer gehad en weer op dezelfde manier weggekregen.
Maar zou het kunnen dat het virus wat bestanden beschadigt heeft?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan