Bureaubladpictogrammen schikken elk uur!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickhinrichs

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2007
Berichten
2
Mensen ik heb een probleem waar ik geen oplossing voor kan bedenken, buiten alles wat ik kan vinden.

Hoe ik mijn bureaubladpictogrammen ook neerzet, binnen een half uur/uur is alles weer automatisch onder elkaar geschikt.
Situatie:
Optie automatisch schikken staat uit,
uitlijnen op raster staan aan,
webonderdelen op bureaublad vergrendelen staat ook aan.

Verder heb ik ooit TuneUp utilities automatisch wat veranderingen laten maken waar ik erg tevreden over ben alleen ik weet niet of ze dit ook gedaan hebben.

Kan iemand mij please helpen?
ik word een beetje gestoord van elk uur mijn pics weer goed zetten
alvast bedankt voor de moeite
 
Laatst bewerkt:
Heb je al geprobeerd om via: C:\Documents and Settings\GEBRUIKERSNAAM\Bureaublad Rechtermuis klik -> eigenschappen -> aanpassen -> Standaard instellingen herstellen -> toepassen -> ok.

Tevens als je TuneUp Utilities gebruikt om de icoontjes aan te passen op wat voor manier dan ook zal TuneUp Utilities altijd die instellingen inschrijven. [terugschieten naar vorige plaats].
Meschien proberen om de icoontjes te verslepen terwijl je bijv in het menu zit van TuneUp Utilities.
 
Laatst bewerkt:
Heb je al geprobeerd om via...aanpassen -> Standaard instellingen herstellen -> toepassen -> ZIE 1
....
Meschien proberen om de icoontjes te verslepen terwijl je bijv in het menu zit van TuneUp Utilities. ZIE 2

1 Heb ik net geprobeerd, zie dus pas over een aantal uur of dit werkt

2 Ik zal even tune-up goed doornemen of er ergens iets over staat, ik kan ze wel allemaal verslepen dus dat is het punt niet.

bedankt alvast
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan