burnatonce

• Onderwerp starter Onderwerp starter Faru
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Faru

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2004
Hallo allemaal,

Ik heb Burnatonce geïnstalleerd en daarna ook ProDVD, ik begreep dat dat nodig was voor DVD's te branden.
Maar ik krijg zowel met wissen als branden elke keer foutmeldingen. Ik heb zelf het idee dat ie gewoon de DVD niet ziet, wat als ik kijk bij schijfinfo, dan geeft ie helemaal geen gegevens weer.....

Heeft iemand verstand van dit brandprogramma?

Groetjes, Karin

Bedankt voor de moeite, maar ik denk dat die prodvd een soort aanvulling is voor DVD's, dus ik denk dat ik daar misschien de fout moet zoeken????????

Op de website kom ik er niet uit. Is allemaal in het engels. Kan een aardig woordje engels, maar als het technisch wordt.........

Burnatonce is puur voor Cd en je moet weten hoe hij werkt,dan gaat het goed .
Pro DVD ben ik niet zo tevreden over.en die 2 samen lijk me niet een best koppel.

Waarom niet Nero,kan je een X dagen proberen, en die kan alles(bijna)

Ik héb Nero, maar dat gaat ook niet meer helemaal vanzelf. Krijg elke keer de nodige foutmeldingen, vooral met DVD-RW-tjes.
Vandaar dat ik dus eens een ander brandprogramma wilde proberen......

Meld dat eens hier ,wat voor foutmeldingen?

En welke brander en schijfjes gebruik je

Laatst bewerkt:
Welke brander ik heb, weet ik niet. Van Nero heb ik versie 6.6.0.6 en op het ogenblik probeer ik het weer met een DVD-RW....
Als ik weer de foutmelding krijg, dan hoor je het......
Zal je dus zien, dat ie nu probleemloos doorgaat......

bedankt zover voor je inzet....

(nero loopt nog steeds trouwens......)

Welterusten!

Mijn DVD-brander heet: NEC DVD_RW ND-2500 A

Maar intussen is het gelukt met Nero. Maar ik weet zeker dat het de volgende keer weer niet in één keer lukt. Met een DVD-R heeft Nero geen problemen.

Maar ik zou toch nog steeds graag willen dat Burnatonce gaat werken.
Als ik wil branden of wil wissen, dan krijg ik de volgende foutmelding, misschien kan iemand daar iets mee......:

Cdrecord-ProDVD-Clone 2.01.01a01 Copyright (C) 1995-2004 J÷rg Schilling
This copy of cdrecord is licensed for: ProDVD Clone
Using libscg version 'schily-0.8'
Using generic SCSI-3/mmc-2 DVD-R/DVD-RW driver (mmc_dvd).
WARNING: Phys disk size 1 differs from rzone size 2297888! Prerecorded disk?
WARNING: Phys start: 196608 Phys end 196608
Starting to write CD/DVD at speed 4 in real BLANK mode for single session.

Nog hééél even over Nero.

Update ook even, we staan alweer een stuk verder met de 6-reeks.
Ga naar Nero SmartStart. Klik rechtsonder op het vlamsymbool en geef aan dat het programma op updates moet controleren. Mogelijke updates worden aangeduid door een groen pijltje achter het programma. Als je op dat pijltje klikt, krijg je een linkje naar een pagina waar je een nieuwere versie kan downloaden.

Groetjes, James :)

Nou, ook dat gaat weer niet vanzelf......ik krijg elke keer de melding dat er een installatie draait en dat ik die eerst moet afmaken, voor ik met het installeren van de update verder kan gaan. Maar ik heb zover ik weet geen andere installatie lopen........

Ik moet nu weg, vanavaond laat kijk ik hier nog even......

Bedankt alvast!

Burnatonce(is alleen voor CD) en Nero samen heb ik nooit last gehad .

Maar Pro DVD en Nero samen zal hoogstwaarschijnlijk tot foutmeldingen gaan lijden.

En wat je Brander betreft om en - en + tebranden zal je een Firmware update nodig hebben.

Druk even op CTRL + ALT + DEL. Het taakbeheer opent.
Je kan ook via start>> uitvoeren en dan taskmgr intypen en oke klikken.

Ga naar het tabblad processen en verwijder alles wat de naam NERO in zich draagt door er met rechts op te klikken en proces beëindigen te nemen.

Nu zouden alle schermen van installatie ook gesloten moeten zijn (ook die onzichtbare :D)

Start nu een nieuwe installatie (update)

James :)

Alles geprobeerd wat je voorstelt.....zelfs even de pc opnieuw opgestart.....helaas....hij blijft zeggen dat er nog een installatie gaande is.
Ik ga morgen weer even verder kijken....

Nou, het is me eindelijk gelukt om Nero te updaten.

Nu heb ik geprobeerd een film te branden op een DVD-RW en een DVD+RW en bij beide is hij hard aan het werk, ook geen foutmeldingen.
Maar uiteindelijk zijn beide schijfjes leeggebleven!!!

Wat is hier nu weer aan de hand?

Ben trouwens ook nog steeds benieuwd hoe ik Burnatonce aan de gang krijg!!

Het lijkt wel of je steeds meer problemen krijgt? :confused:
Ik denk nu eerder in de richting van programma's die botsen of een hardwarefout ofzo... maar van hardware ken ik noppes... :(

James:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan