Burnout Paradise: The Ultimate Box

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaikelD

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
238
Hallo allemaal,

Ik heb problemen met het spel "Burnout Paradise: The Ultimate Box"

Heb het spel nu al 4x opnieuw geïnstalleerd en verwijderd, heb na het verwijderen ccleaner er op los gelaten zodat er geen resten overbleven.
Het spel loopt tot na de intro waar die vrouw het spel uitlegt, dan gaat hij loaden en begint die man van de radio te praten en hier is waar je normaal gesproken geloof ik ook je rijbewijs krijgt.
Als je de letters DMV in het beeld krijgt crasht het spel en verder komt ie dus niet.

Ik heb hem al geupdate naar de meest recente versie 1.100 maar heeft niet mogen baten.

Het systeem waar ik hem op wil laten draaien is mijn Samsung RC730-S01NL Gaming Laptop, met de volgende specs:

Intel Core i7 (2nd gen) 2630qm @ 2,00ghz
4 GB DDR3 RAM
Nvidia GT 540M
Windows 7 Ultimate 64 Bit.


Dit is het enige spel wat niet wil lopen kan verder alles spelen op High met een Resolutie van 1600x900

Iemand enig idee hoe ik dit speel aan het lopen krijg
 
Probeer het spel eens in compatibiliteitsmodus te starten: rechtermuisknop op het icoon, eigenschappen, compatibiliteit en dan XP sp3 selecteren.
 
Er zijn veel mensen de laatste tijd die problemen hebben met games. Het lijkt wel alsof er iets in de lucht zit... Maar ik neem aan dat je de laatste drivers van je videokaart geïnstalleerd hebt en de patches van B. P. geïnstalleerd hebt?
 
Yep alles is up to date..
De computer moet het makkelijk aankunnen
ik heb vannacht The Darkness II (momenteel een van de allernieuwste games) geïnstalleerd en die loopt ook op de resolutie van 1600x900 met alles op high
dus het kan niet aan mijn computer liggen
 
Zoek eens in apparaatbeheer (start, zoeken, devmgr) naar een audiodriver die heet: CONEXANT (o.i.d.). Probeer anders eens in de map van de game het programma burnoutconfig.exe uit te voeren en de resolutie zo laag mogelijk in te stellen.
Als dat niet werkt: probeer dan het spel eens als administrator uit te voeren (rechtermuisknop op icoon, ...)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan