Na een overval door massa's spyware (o.a. PsGuard, een variant van SmitFraud) is alles na een paar dagen zwoegen weer op orde en is de pc weer schoon, maar er is nog een probleem met het bureaublad: aan de linkerkant staat een verticale verkenner-achtige balk. De balk dekt de achtergrondfoto af (schuift hem dus niet op)
De tekst in de balk luidt: Maptaken; Andere Lokaties; Details Net zoals we dat kennen van de Explorer(Verkenner). Zie ook de bijlage.
Vraag: hoe raak ik die balk weer kwijt?
Alle mogelijkheden onder alle muisknoppen en onder Mapopties heb ik al nagelopen.
Een ander ongemak is, dat de ikonen niet meer te verplaatsen zijn, ook niet meer naar de Taakbalk. Bij een sleeppoging komt er een 'verbodsbordje' overheen
Ik kan ook niet meer rechtstreeks naar de Verkenner, b.v. met Windowsknop+E.
Kan het zijn dat het windowsbestand Explorer.exe beschadigd is geraakt?
Weet iemand of het mogelijk is, dat beschadigde bestand simpelweg te vervangen door een van een andere pc geleend gaaf bestand Explorer.exe?
De tekst in de balk luidt: Maptaken; Andere Lokaties; Details Net zoals we dat kennen van de Explorer(Verkenner). Zie ook de bijlage.
Vraag: hoe raak ik die balk weer kwijt?
Alle mogelijkheden onder alle muisknoppen en onder Mapopties heb ik al nagelopen.
Een ander ongemak is, dat de ikonen niet meer te verplaatsen zijn, ook niet meer naar de Taakbalk. Bij een sleeppoging komt er een 'verbodsbordje' overheen
Ik kan ook niet meer rechtstreeks naar de Verkenner, b.v. met Windowsknop+E.
Kan het zijn dat het windowsbestand Explorer.exe beschadigd is geraakt?
Weet iemand of het mogelijk is, dat beschadigde bestand simpelweg te vervangen door een van een andere pc geleend gaaf bestand Explorer.exe?