Buropictogrammen sorteren in een map

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Graag wil ik van bijvoorbeeld mijn printer alle icoontjes zetten in een mapje op mijn bureaublad (Vista). Dit om mijn scherm niet al te veel te bevuilen.
 
Met rechts op het bureaublad klikken, kiezen voor "Nieuw > map" deze een naam geven en de pictogrammen daarin slepen.
 
Maar ik herinner mij dat je bij XP ook iets kon aanpassen bij bureauacccesoires?
 
Zou ik zo even niet weten. Gebruik nu Vista en maak me niet zo druk om de pictogrammen op het bureaublad. Eens in de zoveel tijd ruim ik gewoon flink op.:)
 
Jawel maar toch er is een manier om ze specifiek in een aparte map te zetten. De methode van jou werkt wel, maar die bedoelde ik niet.
 
Bedoel je soms bureaublad pictogrammen wijzigen? Hier kun je aangeven welke er zichtbaar moeten zijn op het bureaublad. Bijvoorbeeld deze computer of mijn documenten.

(Bureaublad (met rechts klikken) > Aan persoonlijke voorkeur aanpassen > links boven "bureaublad pictorgammen wijzigen".)
 
Nee dat bedoel ik niet. Stel je hebt 5 pictogrammen van je printer. Dezen kun je in een apart aangemaakte map maken. Maar dan kom je niet in de verkenner zoals bij jou. Weet helaas niet meer hoe ik dat toen gedaan heb, vandaar.
 
Helaas is deze vraag nog steeds niet opgelost!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan