• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bus systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi zo al de lopende tijden.
Maar het nadeel vind ik is dat de 'undo' knop dan niet meer werkt.

Je bent ook niet voor een gat gevangen :thumb:

Hier een nieuw voorbeeld

Halte Display Koopweg

48 kolop 0
34 ooshog 9
48 kolop 20
34 ooshog 39
48 kolop 40

Actueele tijd : 19:06

Lijst met gegevens van die halte :

lijn Bestemming Tijd
48 kolop 19:06
34 ooshog 19:15
enz.enz.enz

cregeer,

betekent dit dat geen de tot nu toe aangedragen oplossingen is wat je in gedachten had?
Zo ja, dan toch nog maar eens proberen uit te leggen wat er niet aan je verwachtingen voldoet.

in N2:P10 staat een getruceerde tijdstabel voor je bussen, die past zich automatisch aan aan het huidige uur, dus kijk daar even niet zo streng naar.
Ze dient enkel als basis voor je zwarte urenbord.
Nu loopt er iedere 10 sec een macro die dat zwarte urenbord aanpast, in principe moet dat straks iedere minuut zijn, maar dat is voor de test te lang wachten.
Vermoedelijk wil je zoiet.
Je zal zelf een deftige tabel moeten aanmaken waaruit dat zwarte urenbord dan zijn gegevens kan uithalen.

Bijlagen

cuiosulzhuan,

welkom op Helpmij.nl.

Hier zijn genoeg mensen die je willen helpen, maar dan moet je wel aangeven waarmee.
De juiste weg is dan om zelf een topic te beginnen en niet die van een ander te "kapen".

Dus svp zelf een topic starten en daarin ook aangeven wat je probleem/vraag is....

Haije en ExcelAmateur,

Het bericht is afkomstig van een spambot, een collega zal er voor zorgen dat het bericht opgeruimd wordt.

Voor de volgende keer raad ik jullie aan de "Meld misbruik"-knop te gebruiken. Deze is voor allerlei zaken bedoeld waaronder het melden van vreemde berichten maar ook wanneer mensen een vraag in een vraag plaatsen kun je dit prima melden. :)

Door zo'n melding wordt de sectie-moderator ingelicht en zal deze actie ondernemen.

Met vriendelijke groet,

Stefan (Tha Devil)
Moderator Helpmij.nl

in mijn vorige versie zat nog een foutje

de groene velden kun je wijzilgen
en de tabel kun je aan vullen of wijzigen.

de gele rij waar de rijnummers van de tabel staan kun je later onzichtbaar maken
(nu zijn ze handig voor controle of het correct werkt.)

als je hier mee verder wil en de klok automatisch wil dan moet je even reageren.
groet sylvester

Bijlagen

ik heb ze berkeken

@sylvester

ziet er mooi uit maar die velden moeten automatisch worden in gevuld en niet dat ik nog wat moet invullen

en het moet niet zo

32
oospko
15:06

maar zo
lijn bestemming vertrekt in

32 oospko 6

@cow18

ziet er het best uit maar het moet doorlopen en niet dat er 0 min bijft staan als hij volgens de tijd al weg is moet er geen 0 min staan

:evil:Hallo, wordt het niet eventjes tijd dat je in plaats van lui achteroverliggend in je zetel wachtend op een passend antwoord van deze kant even zelf het heft in handen neemt !!!!
Post eens een rittenplan die als basis dient van de gegevens die je wenst te zien.
Antwoorden van zo niet en zo niet ... daar krijg je horens van, hoe wel ?
Improvisatie van onze kant kan heel ver gaan, maar die heeft ook zijn limieten.
Voorlopig pas ik. :mad:

Wat vind je van deze poging?
ziet er goed uit maar deze dingen hoeven niet :

- halte
- Soort Voertuig

Wat ik het liefst verandert ziet :

- Data achter elkaar
- geen tijd maar in min zoals in vertrekt in 1 min
- Data verder weg dat je het niet ziet

Wat niet hoeft laat je dan weg
Wat ergens anders moet staan verplaats je

en klaar is ........

ziet er goed uit maar deze dingen hoeven niet :

- halte
- Soort Voertuig

Wat ik het liefst verandert ziet :

- Data achter elkaar
- geen tijd maar in min zoals in vertrekt in 1 min
- Data verder weg dat je het niet ziet

popipipo

Wat niet hoeft laat je dan weg
Wat ergens anders moet staan verplaats je

en klaar is ........

ja dat is makelijk maar de tijd in hele minuten zoals 1 en niet 01
en ik begrijp de tabelen ook helemaal niet

zou je hem kunnen editen en dan deze dingen weg halen en dan erbij zetten hoe het dan wel moet invoeren bijv meer tijden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan