button niet afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.
ReilingJ,

Klik met rechts op de knop en kies Besturings element opmaken / Kenmerken
Daar kun je het in of uitschakelen.

Wim,
het spijt me: bij mijn button onder "Besturings element opmaken / Kenmerken" vind ik (ik gebruik Word 2007) jammer genoeg geen "kenmerken" en ook geen opties om de button niet mee te laten printen.

Groet Jan.

ReilingJ,

Ik heb ook nog even gekeken en inderdaad het is er niet.
Meestal ben ik met Excel bezig.

Misschien dat er nog iemand is en het wel weet.

Heb een link gevonden hier over, kijk of je er wat aan heb.

Laatst bewerkt:
ReilingJ,

Ik heb het voorbeeld bestandje (van de link) geprobeerd.
Moest wel eerst de macro inschakelen, heb hem toen opgeslagen en weer geopend en met F8 in de editor stap voor stap laten lopen.
Als je op de knop klikt gaat het zo snel dat je het niet ziet maar hij maakt hem onzichtbaar en weer zichtbaar.

Bedoel je dit?

Dat regelen we toch met:

Menubalk/extra/opties/afdrukken/tekenobjekten uitvinken ?

In VBA
Code:
    Options.PrintDrawingObjects = False

"Menubalk/extra/opties/afdrukken/tekenobjekten uitvinken" Is toch van de menubalk van office 2003 en eerder?

Vanzelfsprekend wil ik voor de VBA-code kiezen maar dan hoort er bij je VBA-code nog een nadere uitleg: waar plaats ik deze code zodat bij elke printopdracht in het menu deze code gaat werken?

(Om de opmerking voor te blijven: de boeken m.b.t. office 2007 zijn al besteld)

Zojuist even de aangegeven link van Wim bekeken. Hier staat de oplossing van mijn probleem.

Beiden mijn dank voor de reactie,

Groet Jan.

Vraag aan Wim en JReiling:

Kunnen jullie voor mij uitzoeken waar de opties van Word in Word 2007 staan ?

druk linksboven op de Office-knop dan verschijnt onderin het menu "opties voor word" naast "Word afsluiten".

succes, Jan.

ReilingJ,

Ik heb het toch gevonden in de opties van word.
Heb een voorbeeld gemaakt hoe de knop te verbergen zoals het in de link staat.

Tevens heb ik onderaan gezet hoe het in de opties van Word te doen, dan heb je geen macro nodig.

Zie de bijlage.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Helaas, maar dit is geen goed oplossing als je het document NIET wil afdrukken zodra je de knop indrukt.
Ik wil mijn document kunnen afdrukken via File-->Print en dan geen buttons zien.
Ik heb tevens tekenobjecten die ik wel wil behouden.

Stefan,
het lijkt me beter jouw vraag opnieuw als een nieuwe vraag op het forum te zetten. Je kunt eventueel verwijzen naar deze vraag door deze als link in je vraag op te nemen,

Succes,

Jan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan