• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

button veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Julius

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2004
Hallo

Wie weet hoe je in blad 1 via een makro een button in blad 2 kan veranderen in Waar en Onwaar
Ik krijg elke keer een fout als ik de volgende probeer

Daarna probeer ik ook de ekst te veranderen van de knop Ook hier kom ik niet uit

Wie weet de oplossing

Test bestand is zonder VBA code

Gr Julius

Bijlagen

Julius,

Ik had je eigenlijk op je vorige vraag moeten antwoorden. Is er helaas nog niet van gekomen :o

Toch blijf ik aandringen om niet met ToggleButtons te werken, maar met OptionButtons. Op die manier kan je er heel makkelijk voor zorgen dat er slechts één kan geselecteerd worden.

Ik heb even gezocht om hetzelfde te bereiken met ToggleButtons. Helaas niet onmiddelijk gelukt... en ik heb geen zin om verder te zoeken indien er zo 'n goed alternatief is.

Luc

Bijlagen

Luc

Ik heb ook lopen zoeken naar option buttons
maar kan het niet voor elkaar krijgen

Kun je mij op weg helpen
en kan ik dan ook aangeven in blad 1 dat button1 en button 4 van blad 2 de zelfde waarde hebben ??

hopelijk wil je mij op een ander tijdstip even op weg helpen

Gr JP

In mijn eerste antwoord in deze thread.
En het bestand noemt ook Testjuh

Luc

Luc

Sorry had het niet gezien
Heb even gekeken en ga hier later mee aan de slag (eerst maar eens slapen)
Als ik nog vragen mag ik deze hopelijk nog even stellen aan jou

Alvast bedankt
Gr Julius

Je mag ze gerust blijven stellen. Maar doe dit best in dit forum... dan heeft iedereen er iets aan.

Tenzij je natuurlijk van plan bent een heel programma te laten ontwikkelen door anderen ...

Luc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan