.BWT probleem !! help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alessio96

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Hallo,
Ik ben pas nieuw hier en ik heb een probleem
Ik heb een spel gedownload nl. Rollercoaster tycoon 3 en ik had deze files BWT, BWA , BWS en BWI. Ik heb wat gezocht op het internet en ik heb gevonden dat ik het moest branden als image, dat heb ik gedaan en als ik de dvd instak kreeg ik het opstartscherm van het spel en daarna dit scherm : http://img232.imageshack.us/my.php?image=klakuu1.jpg Wat moet ik nu doen ???????
Alvast bedankt
grtzz
Alessio96

daar staat dat je de rollercoaster 3 al geinstalleerd moet hebben staan

volgens de foutmelding moet je de originele rollercoaster tycoon 3 installeren voor je wild kunt installeren

Oh ja bedankt ik dacht dat ik de originele wild moest hebben. Thnxx Donnows

MDS bestanden

Dus de echte Rct3 gedownload. en ik had een mds bestand nu heb ik gezocht p het inter net en heb gevonde dat ik met DEAMOn tools het bestand open kreeeg en het spel kon spelen . Het lukte eerst want ik opende met Deamon tools het mds bestand en ik krijg een menu met spelen handeleiding rct3 .........................
Ik drukte dus op spelen en kreeg dit venstertje http://img60.imageshack.us/my.php?image=helpmdsec0.jpg kan ik dit op een of andere manier omzeilen of vbeter gezegd wat kan ik nu doen??
grtzz
Alessio96

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk eens op de CD zou ik zeggen.

Het zal mij niet verbazen dat er een no-cd of iets dergelijks op staat.

Ja maar ik heb het met deamon tools geopend dan gebruik ik geen echte cd maar een virtuele cd

Bij "Deze Computer" staat die CD toch? Dan kun je hem daar toch openen (Niet automatisch afspelen indien dat gebeurd)

Daar staat vast een mapje met daarin een .exe bestand met dezelfde naam als in de installatie-map.

Kopieren, vervolgens even de installatiemap van Rollercoaster Tycon opzoeken en kijken of je daar hetzelfde bestand vindt.

Als dat zo is dan ga je nu het bestand van de CD daar plakken, je krijgt dan de vraag of je wilt overschrijven. Deze beantwoordt je met Ja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan