byXNgdcC.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

pindakaaz

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Hay allemaal,

Ik heb sinds een maand de volgende melding bij het opstarten van mijn laptop:

RunDLL

Er is een fout opgetreden tijdens het laden van
C:\Users\Kirsten\AppData\Local\Temp\byXNgdcC.dll

Kan opgegeven module niet vinden.

Ik weet niet of dit kwaad kan en zo ja wat ik hier in vredes naam mee aan moet?!?

-wat ik ook niet weet is of dit hier wel goed staat modjes...-

Anyway, please help!

Gr Kirsten

Kan op zich geen kwaad: Is malware die blijkbaar ondertussen door je anti-virus programma is verwijderd, maar waarvan de aanroep nog in Windows aanwezig is. Er wordt dus een 'programma' aangeroepen dat fysiek niet meer op de harde schijf aanwezig is, vandaar de melding "Kan opgegeven module niet vinden".

Download AutoRuns.exe naar je bureaublad, rechtsklik erop en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
Zoek dan (zodra het scannen afgelopen is) in het tabblad Everything m.b.v. het 'verrekijkertje'-knopje naar byXNgdcC.dll
Zodra gevonden, vink de aanroep dan uit. Zoek voor de zekerheid nog even verder ook of het niet misschien 2x of meer wordt aangeroepen. Zodra je ze allemaal hebt uitgevinkt Autoruns afsluiten en de pc herstarten. Kijk of het probleem dan weg is.

NB: Autoruns is een krachtig programma. Ga dus niet andere zaken lopen uitvinken, richt je alleen op de melding die je in je posting hebt staan.

Tijs.

Dankjewel, blij dat het in ieder geval niks raars is.

Heb Autoruns gestart en de melding uitgevinkt, na opnieuw opstarten geen melding meer!

Thnxxxx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan