C++ 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Na de herinstallatie, via recovery) van mijn PC (win 7) staat Microsoft visual 2005 en 2008 Redistributable (2x) op mijn harde schijf. Ik lees hier dat dit iets is (programma's zijn) om te gebruiken bij het programmeren. Aangezien ik niet van plan ben ooit aan programmatie te doen vraag ik mij af of ik die 3 programma's van mijn HD mag verwijderen en dit zonder enig nadeel voor mijn andere programma's. Ik wil nl met een zo schoon mogelijke lei herbeginnen.

Welke harde schijf precies? En in welke map, of in de root van de schijf?

Na de herinstallatie, via recovery) van mijn PC (win 7) staat Microsoft visual 2005 en 2008 Redistributable (2x) op mijn harde schijf. Ik lees hier dat dit iets is (programma's zijn) om te gebruiken bij het programmeren. Aangezien ik niet van plan ben ooit aan programmatie te doen vraag ik mij af of ik die 3 programma's van mijn HD mag verwijderen en dit zonder enig nadeel voor mijn andere programma's. Ik wil nl met een zo schoon mogelijke lei herbeginnen.

Die software staat geïnstalleerd op je computer zodat het mogelijk is bepaalde programma's ontwikkeld in Visual C++ te draaien. Indien je deze verwijderd zullen die programma's dus niet meer draaien.

Ik heb gisteren OpenOffice 3.2.1 geïnstalleerd en gezien dat bij die installatie gebruikgemaakt wordt van C++. Zal dat dus maar laten staan. Het programma is bij mij standaard meegeleverd met mijn HP Pavillon-PC's. Het is ook, heb ik vastgesteld, met bvb 'Revo Uninstaller" perfect te verwijderen. Bedankt aan Jori13 en CoD_NL voor de raadgevingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan