[C#] Andere taal in 'error list'

Status
Niet open voor verdere reacties.

jimowns

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2006
Ik heb al een goeie week gezocht, hoe ik in mijn error list van visual C# de taal in het engels kan veranderen naar nederlandstalig.
maar ik kan dit nergens vinden, bestaat een nederlandse visual C# wel ?

mvg, jim

Ik neem aan dat je het hebt over Visual Studio. Wat meer informatie over je systeem zou ook handig zijn.

Dit heeft te maken met de taalinstellingen op je systeem. Wanneer je dit veranderd naar Nederlands is je probleem volgens mij opgelost.

Ik raad je wel af om dit te doen. Het lijkt misschien fijner, maar wanneer je foutmeldingen wilt googlen, zul je veel meer hits krijgen als je zoekt op de engels foutmelding. Daarbij komt dat foutmeldingen af en toe vreemd vertaald kunnen worden.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Ik heb al een goeie week gezocht, hoe ik in mijn error list van visual C# de taal in het engels kan veranderen naar nederlandstalig.
maar ik kan dit nergens vinden, bestaat een nederlandse visual C# wel ?

mvg, jim

De programmeertaal is in het engels. De errors zult u altijd in het Engels te zien krijgen ongeacht of het nu een nederlandstalige versie is of een engelstalige.

mvg Dieter.

De programmeertaal is in het engels. De errors zult u altijd in het Engels te zien krijgen ongeacht of het nu een nederlandstalige versie is of een engelstalige.

Lees de post boven je eens zou ik zeggen. (de foutmelding wordt dus, tenzij hard-coded in het programma zelf, gewoon getoond in de taal van je besturingssysteem. Net zoals je bij een messagebox "ja" en "nee" te zien krijgt bij een Nederlandse versie en "yes" en "no" bij een Engelse)

Lees de post boven je eens zou ik zeggen. (de foutmelding wordt dus, tenzij hard-coded in het programma zelf, gewoon getoond in de taal van je besturingssysteem. Net zoals je bij een messagebox "ja" en "nee" te zien krijgt bij een Nederlandse versie en "yes" en "no" bij een Engelse)

Wel ik heb een nederlandstalig besturingssysteem, op school nederlandstalig besturingssysteem en nederlandstalige VS. Op beide locaties worden de errors in het Engels weergegeven :-).

Het is een Visual C# 2008 het is geen visual studio.
Ik wil dit eigenlijk proberen in het nederlands te hebben, ik heb gekeken bij mijn settings:
Tools > options > Show all settings > Envimonment > International setting
maar ik kan alleen engels selecteren.
Waarom ik het in het nederlands wil zetten is, omdat ik het beter kan begrijpen. Het klinkt mss raar, maar mijn engels is echt slecht.
Maar ik bedoel alleen in de ' Error list ' waar de volgende fouten inkomen als er zijn.

Het is raar dat je het niet in het nederlands kunt zetten, want ik heb al gekeken naar een paar afbeeldingen in google en daar hebben ze het soms in andere talen zoals, chinees, frans, ... :p

Deze werkt niet, ik krijg gewoon hetzelfde, ik heb de engelse versie eruit gegooid en nederlandse geinstaleerd maar het blijft gewoon, ik gebruik wel een google translater dan :p

Mvg, Jim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan