thaans
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 aug 2001
Wanneer ik C&C Generals opstart begint hij al moeilijk te doen bij de intro van EA hiermee bedoel ik dat het beeld niet vloeiend verloopt hij "stottert", wanneer ik dan in de game zelf kom is het helemaal erg. De muispointer "flikkert" constant en bovendien is gewoon het het beeld niet vloeiend, het heeft zo ook geen zin om de game te spelen. Als ik een spel aanklik dan zie ik alleen een tank en mijn hoofdgebouw, de ondergrond is zwart! Ik ben er dus bijna zeker van dat het aan de videokaart ligt. Ik heb een (standaard) videokaart :
Ati Rage Pro 128, 32 mb. de comp draait op XP Pro, DirectX 9.0b, nieuwste driver van de Ati geinstalleerd, heb 400 mb werkgeheugen en in totaal 80 GB schijf waarvan 60 GB nog over is. Wat kan ik nog doen?? of moet ik meteen een nieuwe videokaart aanschaffen...
Groeten,
Ati Rage Pro 128, 32 mb. de comp draait op XP Pro, DirectX 9.0b, nieuwste driver van de Ati geinstalleerd, heb 400 mb werkgeheugen en in totaal 80 GB schijf waarvan 60 GB nog over is. Wat kan ik nog doen?? of moet ik meteen een nieuwe videokaart aanschaffen...
Groeten,