C&C Generals werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco282

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2006
Hallo,
ik heb een probleem
Ik denk dat het aan compabiliteit met vista ligt maar weet niet cker,,
Mijn spel C&C Generals werkt niet!
als ik hem opstart krijg ik het scherm dat dielaad, maar daarnaa gaat dat scherm weg en gebeurd er NIKS!
ik heb gewoon in de winkel gekocht, er zitten geen krassen op cd en dergelijken.

Dus NA dit scherm:
1191855226-930.jpg

krijg ik niks meer, en ik heb in compabiliteits mode van XP sp2 ook al geprobeert:(

weet iemand een oplossing?

Vaak kan het kloppe dat het nie compatible met vista is.

Je kan probere het opnieuw te installeren en als het dan niet werkt is het egt iets van vista. Want zoals meeste wete oude software en hardware werkt niet altijd bij vista.

dat zal het dan wel zijn,, maar heb ook een spel uit 2002 en die doet t wel:P mgoed zal er nou net wel of niet aanliggen wat ze gebruiken:( najah jammer, want is goed spel!

ja kan ook een harde schijf bijsteken en dan daar xp op installeren .dan kun je al je spellen gewoon verder spelen

wat cj zegt is een mogelijkheid.

Maar van dat spel van 2002 is misschien een heel ander soort spel dat andere installatie bestanden heeft.
Vista heeft de neiging bepaalde dingen tegen te houden zonder te melden dacht ik maja da moet je nie precies aan mij vrage :p

ik draai zowiezo al dual boot met XP MC erbij maar heb geen zin als ik dat spel ga spelen pc te restarten alleen voor dat spel:(

Als ik zo op internet leest schijn je met het spel wel in vista te kunnen spelen!
maar ik snap niet waarom die t niet doet:(
ik zal hem wel opnieuw instaleren en dan via gameshadow de updates doen en dan hooren jullie t nog wel

Het werkt nog steeds niet:(
toen ik nog helemaal geen patch had geinstalleerd gaf die een error aan bij opstarten, maar na de updates geeft die geen error meer aan maar gaat t scherm gwn weg:(

er staat in t error schermpje: A serious error has ocourd ofzoiets:(

Hopenlijk weet toch iemand een oplossing

Ik heb precies het zelfde probleem......is er een oplossing voor gevonden??

Ik heb precies het zelfde probleem......is er een oplossing voor gevonden??

ik heb pas 64 bit versie van vista geinstalleerd,,, nu doet C&C generals t wel maar zero hour krijg ik deze fout nog;s
ik heb er verder nog geen oplossing voor gevonden

Had dit probleem eerst ook, heb toen op internet gezocht en gevonden:

Je moet naar de installed files gaan, bij mij staan die op C:\\program files\\EA Games

Daar staat een mapje 'command and conquer generals'. Dat mapje rechtermuisklik je en dan eigenschappen. Dan moet je bij beveiliging op bewerken klikken en alle opties Volledig beheer geven. Dan open je de map en doe je hetzelfde met de toepassing. Met de toepassing moet je ook compatibiliteit selecteren en 'dit programma uitvoeren als administrator' aanvinken.

Als het goed is zou hij nu moeten werken ;P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan