C&C Generals: Zero Hour - Online

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekfct

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
Hey,

Ik probeer om met C&C Generals: Zero Hour online te spelen, maar hij geeft steeds het volgende bericht:

12.JPG

Weet iemand misschien hoe dit komt??

Als iemand een oplossing/summerie voor je probleem had geweten, dan had hij/zij dat heust wel gepost. Bovendien heb je deze thread nog helemaal niet zo lang geleden gemaakt; een beetje geduld kun je dus best wel opbouwen. ;)

Haha is goed, maar ik heb even een vraag. Heb je al geprobeerd om je firewall(s) en je viruscanner(s) uit te zetten onder het spelen van het spel? Misschien dat één van deze twee soorten software (of allebei) wat zaken blokkeren die bij 't spel horen. Wat je dus even kunt proberen, is, om deze (beide) uit te schakelen. Probeer daarna weer eens te spelen. Wellicht dat het werkt. Indien dit niet zo is, horen we dat wel. ;)

Laatst bewerkt:
He ja, dankjewel, dat is het!...
maar ik vind het nogal vervelend om de hele tijd mijn virusscanner/firewall uit te moeten zetten, zijn er niet wat instellingen ofzo die ik kan veranderen??
(ik gebruik trouwens ZoneLabs) ( ik heb al bij program control - programs alles aangevinkt)

Laatst bewerkt:
Zorg dat de volgende poorten geaccepteerd worden

TCP
3840,4005,4808,4810,4995,7000-7002,28910,29900,29920

UDP
1234-1237

moet ik ze dan allemaal apart open zetten, of is daar niet een makkelijkere manier voor?

Ik zou gewoon lekker je viruscanners/firewalls uitlaten. Want als je moeilijk gaat doen om die poorten open te zetten en het lukt niet, kunnen daar weer problemen mee komen. Ik zou gewoon je viruscanners/firwalls uitzetten onderstussen je gaat spelen. Is dat zo erg dan? :p

moet ik ze dan allemaal apart open zetten, of is daar niet een makkelijkere manier voor?

Zero Hour gebruikt deze poorten om online te kunnen spelen. dus als dat is wat je wil zul je ze allen open moeten zetten.

Anders moet je je firewall (virusscanner heeft niets met sluiten van poorten te maken) uit laten staan tijdens het spelen.
Zelf ben ik er geen voorstander van maar dat is je eigen keuze

dat met die poorten open zetten werkt niet...:S
maar ik heb het een half jaar of een jaar geleden ook gedaan, en toen werkte het wel. toen hadden we ook dezelfde virusscanner/firewall

Laatst bewerkt:
uh.. kdenkt t....:)

kun je me misschien uitleggen hoe het (wel) moet?:confused:

Laatst bewerkt:
ok... bij mij doet hij het dus wel (als ik zonelabs uitzet),
en ik kan ook wel online spelen, maar als ik online wil met een vriend, zegt ie 'waiting for probe response' en dan: 'unable to connect other players'
hij kan ook online spelen tegen andere spelers.. dit probleem komt alleen voor als wij tegen elkaar doen:S

weet iemand hier iets op?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan