C&C Red Alert 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

MickyKnops

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2004
Ik heb al geruime tijd het spel RA2, alles goed en wel, en laatst besloot ik om het maar weer eens uit de kast te halen en opnieuw te gaan spelen. De skirmish deed het prima, maar ik kan geen campagne spelen. Als ik met de eerste missie begin, hangt het spel na 1.5 minuut totaal vast.
Heeft iemand dit ook, of een idee hoe dit op te lossen?

De updates van RA2 geinstalleerd?
Welke Windows?

ja, maar ik speel het spel niet online, wat maakt dat dan wat uit?

nee, alleen het spel. Als ik ctrl-alt-del duw en het programma beeindig, is alles weer normaal.

Een firewall kan bij RA2 wel eens een probleem geven, ook al speel je niet online. Meestal ontploft dan alles in het veld.

Ik vind het een vreemd probleem en kan er zo gauw ook niks over vinden.:(
Hier draait RA2 zonder problemen met WinXP SP2.

neej nieuwste C&C (zero hour)....heb een hele poos geleden multiplayer gedaan en had ik dat ook dat alles ontplofte....
en als ik dat weer een keer gadoen dan weet ik waar t aan ligt:D

Ik weet van het ontploffen, dat het een bekend probleem bij RA2 is/was.
Of dat bij Zero hour hetzelfde probleem is, kan ik je niet vertellen. Ik speel die namelijk niet.

daarom vind ik het ook vreemd dat ik wel gewoon Skirmish kan spelen. Daar doet hij het altijd perfect, ik heb ook de nieuwste patch gedownload, nog steeds niks.

Nou, ik heb misschien een oplossing
Ga naar de DIR map van RA2, en druk rechtermuisknop op de .EXE bestand en kies EIGENSCHAPPEN en laat het niet draaien in XP maar in 98.. (Kan je instellen);) Probeer maar..

Kleine aanvulling op hardstation.
Eigenschappen>tabblad compatibiliteits modus.
Alleen zou ik het vreemd vinden als het op deze manier wel werkt, want hier draait het zonder problemen op WinXp pro SP2.

dat had ik al gedaan, en nog steeds doet hij het niet. Zouden de patches van westwood er iets mee te maken hebben? Ik heb de laatste, maar vroeger deed hij het wel gewoon op XP, voor de patches. Je zou toch zeggen dat hij het nu juist "beter" zou moeten doen

Ik heb besloten het maar helemaal opnieuw te doen. C&C gedeinstalleerd, map verwijderd, alles eraf dus. Opnieuw geïnstalleerd. Spel opgestart en uitgeprobeerd, wéér deed hij het niet. Maar weer de patch gedwonload, en nog steeds niet. Mijn hoop begint een beetje op te raken, heeft er iemand nog een idee? Trouwens, bedankt voor de hulp die ik hier krijg, had het niet verwacht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan