c&c renegade

• Onderwerp starter Onderwerp starter javo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

javo

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2001
Hallo,
misschien kan iemand mij verder helpen metc&c renegade.Ik zit in het levl op het schip, welke een onderzeeboot vervoerd.
Ik moet nu een kaart ontnemen van de kapitein, maar ik kan die goede man nergens vinden.
Wie weet waar?

Jan.

Die is aan de voorkant van het schip
Normaal moet je nu je gele keycard gekregen hebben, dan kan je door de deur waar je in het begin niet door kon(bij die onderzeeër)

Als ik het me goed herinner dan moet je de kapitein zoeken nadat je de gevangen hebt bevrijd of niet dan???

Dan kan je achter die kooi waarin ze zaten naar buiten toe. Naar het dek van het schip en dan kan je verder naar de brug waar de kapitein zich bevindt. Suc6

Renegade- captain

Ja Jano, ik ken het probleem. Het is alweer een tijdje geleden, maar als ik me het goed kan herinneren is dit toch een "foutje" in het spel.....ik had nl. die goede man (te vinden op de brug) al afgeknalt en uren rondgelopen zonder verder te komen. Nadat ik opnieuw opgestart had, ben ik helemaal opnieuw begonnen...of een "save" terug gegaan, dat weet ik niet meer zeker.
Daarna opnieuw geprobeerd en voilà : een dode kapitein en ik een kaart, missie volbracht.

suc6, Jawe

Bedankt Jawe,

Ik heb op de renegade site ook gelezen dat je eerst een gele kaart moet halen om een bepaalde deur door te gaan .
Op het moment dat de deur geopend wordt door een NOD ben ik naar binnen geglipt. Het gevolg is dat je dan de captain niet vindt.
Dus er zit niets anders op dan dit level overnieuw te spelen.
In ieder geval bedankt voor je reaktie.

javo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan