C&C3 - Direct3d error - D3drr unavaible

Status
Niet open voor verdere reacties.

Richtiger1

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2007
Berichten
17
Hallo,

Ik heb sinds vrijdag Command and Conquar 3: Tiberium Wars maar ik krijg, ongeveer na 20minuten spelen deze foutmelding:



Weet iemand hoe ik dit op kan lossen, of wat het is? Of heeft iemand anders het ook toevallig?

Wat ik tot nu toe geprobeerd heb:

- Nvidia Geforce 6100 nForce 405 Ge-update.
- DirectX 9.0c opnieuw geinstalleerd
- Settings van C&C 3 op z'n laagst gezet.

Iemand nog andere dingen die zoude kunnen helpen?

Alvast bedankt, Richtiger1
 
Gebruik je een no-cd exe?

Heb je het geheugen al getest met memtest86? en dan vooral het videogeheugen.
Heb je alle temp files al gedeleted?

Overigen staat er overal "unknown" bij, hoe moeten wij dat dan wel weten?:)
 
Draai dxdiag.exe (Start -> Uitvoeren -> dxdiag.exe), en kijk (door de tests te draaien) of je video- en andere drivers (geluid o.a.) wel Directx9.0 ondersteunen.

Zodra de 'schuldige' driver(s) gevonden, op zoek naar andere drivers, liefst drivers die WHQL gecertificeerd zijn. Dat hoeven dus niet noodzakelijkerwijs de nieuwste drivers te zijn. WHQL gecertificeerde drivers werken (door Microsoft getest!) correct met Directx9.

Succes,

Tijs.
 
Gebruik je een no-cd exe?

Heb je het geheugen al getest met memtest86? en dan vooral het videogeheugen.
Heb je alle temp files al gedeleted?

Overigen staat er overal "unknown" bij, hoe moeten wij dat dan wel weten?:)


Nee, ik heb de originele versie, gewoon geinstalleerd en moet gewoon de CD gebruiken om het te kunnen spelen. Dus geen No-cd exe.

Alle temp. files zijn verwijderd met Ccleaner + Atf Cleaner.

Geen tests gedaan met memtest86, waar zou het goed voor kunnen zijn?


Draai dxdiag.exe (Start -> Uitvoeren -> dxdiag.exe), en kijk (door de tests te draaien) of je video- en andere drivers (geluid o.a.) wel Directx9.0 ondersteunen.

Zodra de 'schuldige' driver(s) gevonden, op zoek naar andere drivers, liefst drivers die WHQL gecertificeerd zijn. Dat hoeven dus niet noodzakelijkerwijs de nieuwste drivers te zijn. WHQL gecertificeerde drivers werken (door Microsoft getest!) correct met Directx9.

Succes,

Tijs.

Ik heb daar de tests gedaan, en video + audio worden allemaal ondersteunt, alles is top daar. Dus geen 'schuldige' driver(s) :confused:
 
Ik heb er heel lang geen last meer van gehad. Wat het geweest is weet ik niet, ik denk dat het updaten van mijn Videokaart enz. het verholpen heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan