c.d werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

suffie

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2006
Hallo cd station werkt niet als ik er een cd in stop doet hij niets alleen wat rammelgeluid
Heb gekeken bij apparaatbeheer daar staat een geel uitroepteken bij cd station
Nu moet ik er wel bij vertellen mijn laptop is niet meer jong maar nog prima voor m,n kleinkinderen om een spelletje te spelen, m

de laptop is een pakard bell microsoft me windows millenium 2000 professional
Heb ook al naar hardware gezocht maar ook dat lukt niet
Wie kan mij helpen ??? al is het dan maar voor de kleinkinderen.zelf heb ik een vrij nieuwe, maar heb liever niet dat daar spelletjes op gespeeld worden.strenge oma nee hoor

groetjes suffie

ik had een week geleden een soort gelijk probleem!
heb je een pc of laptop?

als je een laptop hebt:
haal de cd-speler eruit,en stop hem er weer in!
werkt het niet?
haal hem er weer uit en blaas een paar keer op de aansluiting....kan erg veel stof in zitten!

als je een pc hebt:
schroef de schroeven eruit en haal de aansluiting van de cd-speler los.
blaas tegen de aansluiting (kan erg veel stof tussen zitten!:P) en sluit hem weer aan.

probleem opgelost?

zo nee:
installeer de driver overnieuw!

weet je niet hoe?
tik in op google:
(merk pc)(versie pc) drivers
bijvoorbeeld: hp pavilion zv5000 drivers
dat is alles!
doen zoek je de cd-driver software uit!

Laatst bewerkt:
Daniel518,

Het lijkt mij duidelijk dat je EERST de drivers gaat checken etc, voordat je gaat sleutelen aan DVD-Drive. Dit lijkt mij toch overduidelijk een driver probleem, aangezien er een geel uitroepteken bijstaat.

cd.werkt niet

hallo
daar ik alles al heb uitgepobeert maar geen resultaat
mij llijkt het beste alles opnieuw installeren via een usb stick.
groetjes suffie

externe usb cd rom speler aansluiten

Hallo

wie kan mij een duidelijke beschrijving geven hoe ik een externe usb cd rom aansluit.
heb hem besteld bij blueface.nl. de beschrijving is in het engels, dat is niet mijn sterke kant jammer. het is een platte cd speler met een klein met software neem ik aan op de bijgeleverde cd tje en twee kabeltjes, ik wil hem aansluiten op een oude laptop millenium
hoe kan ik dat doen? misschien een zeer domme vraag, maar goed beter vragen dan dat er iets fout gaat.

b.v.d

groetjes suffie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan