c formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke de partitie staat dus niet verborgen. Maar je kunt dus niet kijken wat er in recovery staat (behalve met partition magic).
Kijk nu eens in verkenner, kies dan Extra mapopties en dan weergave. Er moet nu voor Beveiligde besturingsysteembestanden verbergen geen vinkje staan. (evt wijzigen)
Dan verborgen bestanden en mappen weergeven.
Verkenner nu afsluiten en weer opstarten. Kun je nu in de recovery directory kijken wat er in staat.

Wordt vervolgt :-)

het is niet gelukt met de verkerner bla bla maar ik weet miss iets, die illigale windows cd heeft ook geen setup der in alleen paar bestande maar die bestande zitten ook in mij recovery als er een manier is om die files uit me recovery der uit te halen kan ik het op dvd zetten en proberen via dvd

Dat gaat niet lukken omdat je recovery paritite groter is dan 6 Gb. Als ik het goed gezien heb. Dan zul je dus bestanden weg moeten laten.
Ik weet nog wel een andere manier, maar helaas kan ik je dit hier op het forum niet vertellen. Zul je me een persoonlijk mailtje moeten sturen met je e-mail adres.

grts

Dat gaat niet lukken omdat je recovery paritite groter is dan 6 Gb. Als ik het goed gezien heb. Dan zul je dus bestanden weg moeten laten.
Ik weet nog wel een andere manier, maar helaas kan ik je dit hier op het forum niet vertellen. Zul je me een persoonlijk mailtje moeten sturen met je e-mail adres.

grts

mag ik je e-mail dan want ik stuurde je berichje ma je reageerde niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan