C:\ is niet toegankelijk Toegang geweigerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

windowsaqw1

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2012
Hallo,

Sinds vandaag kon ik niet mijn lokale schijf niet meer bereiken door dat ik eerst iets van een map niet kon verwijderen dus toen ging ik het opzoeken wat er aan de hand was. Daarna had ik een gebruiker wat machtigingen gegeven en toen kreeg ik allelei berichten dat de toegang was geweigerd dus had ik annuleren gedrukt en sinds dan kon ik mijn C:\ niet meer bereiken. :confused:

Ik had systeemherstel al geprobeerd en werkte niet, ik wil Windows 7 niet opnieuw installeren :(

Laatst bewerkt:
Aanmelden met het administratorsaccount en met dit account de gebruikers machtigingen terug aanpassen.

ja maar

Ik heb perongeluk die gebruiker verwijderd en in de beveiliging tab staat nu alleen: Geverifieerde gebruikers, SYSTEM en Administrator

Laatst bewerkt door een moderator:
Het administratorsaccount is het account waarmee je de computer beheert. Je kan een gebruiker administratorsrechten geven .
Dit zijn twee verschillende accounts.
Je hebt dus een gebruiker verwijdert met administratorsrechten maar niet het administratorsaccount.
Meld je dus aan met het administratorsaccount en maak een nieuw gebruikersaccount aan met administratorsrechten.

huh?

Hoe weet ik welk account de Administratorsaccount is? want ik had meerdere accounts en als probleem om deze probleem op te lossen had ik de account waarmee ik begon verwijderd en een nieuwe gemaakt.

PS: ik ben gewoon op een normale administrator account gegaan en een administratorsaccount aangemaakt maar het heeft niet gewerkt :(

Hoi,
Welkom op Helpmij ;)
Je hebt met machtigingen zitten knoeien terwijl je eigenlijk geen idee had waar je mee bezig was.
Probeer het volgende, start in de veilige modus (meestal F8 trommelen tijdens de boot) en kies voor de adminaccount (druk enter als je geen w.w. hebt ingesteld).
Makkelijkste methode voor jou in dit geval: zet een herstelpunt terug naar een datum van voor dat je die wijziging doorvoerde.
Werkt dit niet dan horen we het wel weer.
P.S. Vertel ons wat er precies gebeurd is,
dat ik eerst iets van een map niet kon verwijderen
wát kon je niet verwijderen enz.
Ik heb het gevoel dat je ons niet het complete verhaal vertelt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan