C:/mig-29 .... Virus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Catetje

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2005
Virus?
Ik was laatst op een verkeerde site beland waar mijn virusscanner meteen een alarm sloeg.
Ben snel bij die site weggegaan en heb meteen de virusscanner even goed de hele schijf laten scannen . Geen virus gevonden. Maar ik had wel een aantal onbekende nieuwe icoontjes op mijn bureaublad.
Nu als de pc opstart start ook een kleine schem in ms-dos met C:/mig-29 erin. Ik sloot dat scherm meteen nadat ik het zag en liet weer de virusscanner lopen. Op het eind zegt hij weer geen virussen gevonden maar geeft wel de melding "Completed, c:/mig-29"
Wat heeft dat allemaal te betekenen? Weet iemand dit?

AL vast bedankt
Catetje

dit betekent normaal gewoon dat hij die file laatst gescant heeft.
Je kan best eens een antispyware programma draaien, Een virusscanner dedecteerd namelijk nauwelijks spyware.
Ik zou zeggen neem eens een kijkje op www.antispywareoffensief.nl hier staat info over hoe de programma's installeren etc.

netsch.exe

OH, dank jullie wel voor de snelle reacties! Al ben ik weer wat later met reageren. Ik heb ad-aware erover heen laten gaan maar die vindt niets anders dat wat die normaal tegenkomet.
Toch even opnieuw opstarten en ik zie nu dat er iets anders staat in de menubalk van de dos promt.
c:\windows\system32\netsh.exe
Die dos venster blijft circa 20 seconden in beeld en verdwijnt ineens, zonder dat je in het zwarte veld iets ziet gebeuren.
Herkent iemand dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan