C.P.Technologies Inc. RADEON 9200SE driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

DRADA

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2003
Hallo ik heb een probleem met de drivers voor de C.P.Technologies Inc. RADEON 9200SE .
ik heb mijn agp fastwrite al uitgeschakeld maar hij blijft vastlopen. als ik de driver installeer,nu ben ik dus op zoek naar de goede driver voor deze videokaart,maar iedere keer kom ik weer bij Ati uit met de driver voor de radeon 9200 en daar zit kennelijk verschil in.

weet iemand waar ik deze goede driver vandaan kan halen of heeft iemand ook toevallig dezelfde kaart?
laat het me aub weten want ik word een beetje sjaggie om iedere keer tegen een halfgaar beeld aan te kijken

Het is verstandig om de nieuwste catalyst drivers te downloaden van de ATI site. Als dat de driver is waar je problemen mee hebt installeer dan de driver van daarvoor.

Met welke driver heb je eigenlijk problemen? Weet je zeker dat je de juiste hebt? Voldoe je wel aan de eventuele extra eisen (bijvoorbeeld: XP sp2 of Microsoft .NET Framework)?

Hallo ik heb dus alle catalyst drivers geprobeerd was me een werk iedere keer weer alles netjes deinstalleren,en dan de volgende, maar helaas als de driver geinstalleerd is start hij wel op maar het scherm loopt vast na een tijdje(lijkt wel op een behang met allerlei kleuren)Ik heb idd sp2 geinstalleerd en Microsoft .Net framework ook.
heb de kaart volledig gedeinstalleerd,weer opnieuw geinstalleerd ,laten zoeken naar mijn aangewezen drivers en poef... zelfde behangetje :evil:
Had vroeger een driver cd met de drivers van de kaart van Club maar die is helaas stuk ,als ik op de site kom word ik doorverwezen naar Ati: :mad: waar de drivers dus niet werken voor mijn videokaart.

Heb gewoon een andere videokaart geprobeerd en wat blijkt?:confused: zelfde probleem na de installatie start ie goed op en loopt dan vast ,ligt misschien wel aan de agp poort ,maar heb geen idee hoe ik dat kan fixen, als dat al kan.
bedankt voor de tips vooral de laaste was wel makkelijk om ff over te nemen in het geval dat ik zoiets weer tegenkom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan