C-partitie verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
voor mij een onbekend menu.

maart zo te zien eerst de bovenste.daar zal zo te zien je chipset staan.

en dan:browse support cd.
daar staat iets van audio?

merk en type moederbord?.

Mainboard : Asus P4S533MX
Chipset : SiS 651
Processor : Intel Pentium 4 @ 2800 MHz
Device Audio : SiS7012 Audio Codec
Typenummer: Pcmd/63512
Merk: MaxData

Ik heb die MAINBOARD cd geìnstalleerd, alle onderdelen maar nog steeds geen geluid.

Zie je "ergens" in software en / of mappen, "iets" van Soundmax staan?

Heb even gezocht en SoundMax Synthesizer gevonden. Maar weet niet of ik daar iets mee kan.

Ik bedoelde eigenlijk meer op de hdd. Daarna had ik voor willen stellen om juist de software van Soundmax te verwijderen en dan te herstarten. Werkt dat ook niet, dan had ik nog verder willen gaan en je willen adviseren om in apparaatbeheer álles van Sis (soundchip) te verwijderen en dan nog eens opnieuw op te starten.

Ja, dat is zo. Ik heb nu al 5 keer een Windows xp sp2 home edition gedownload. En allemaal doen ze het niet. Dus daarom dat ik hem aanraad om een legale te gebruiken. Als u hem aanraadt om een illegale te gebruiken mag u dat gerust doen..:)

Ik bedoelde eigenlijk meer op de hdd. Daarna had ik voor willen stellen om juist de software van Soundmax te verwijderen en dan te herstarten. Werkt dat ook niet, dan had ik nog verder willen gaan en je willen adviseren om in apparaatbeheer álles van Sis (soundchip) te verwijderen en dan nog eens opnieuw op te starten.

Dus wat kan ik nu doen? Want hoe kan ik zoeken naar Soundmax op HDD? Weet niet wat hdd is!:o

Sorry mij reacties zijn aan de late kant. Ik zat te kijken op pagina 1 van de vraag..:confused:

dom hea :o

Ja, dat is zo. Ik heb nu al 5 keer een Windows xp sp2 home edition gedownload. En allemaal doen ze het niet. Dus daarom dat ik hem aanraad om een legale te gebruiken. Als u hem aanraadt om een illegale te gebruiken mag u dat gerust doen..:)

Koos, in dit geval wat de ts wilt(gaan doen) heeft het niets te maken met legaal of niet

EDIT:ik ben eten:-)

Laatst bewerkt:
mms gemakkelijker: als je pc is samengesteld door een fabrikant( bijvb HP, ACER, COMPAQ, ...) dan kan je beter naar de officiele site gaan van de betreffende fabrikant en daar dan driversdownload zoeken en dan jouw type van systeem (bv hp pavilion 6000) ingeven en dan zal je al de nodige drivers voorgeschotelt krijgen.
Het is maar een idee, en mss dat dit idee al aangebracht is, mijn excuses daarvoor dan, maar dan heb ik er over gelezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan