c-rat????

Status
Niet open voor verdere reacties.

petert

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
Beste mensen,

allereerst weet ik niet of ik op het goede forum zit, als dat niet zo is hoor ik het graag.

Mijn vraag is de volgende, ik heb een dvd film gedownload en nu geeft hij de pakketjes aan met de extensie c-rat(normaal gesproken is dit rar) en dit kan ik niet uitpakken. wel kon ik het inpakken naar ......rar, dit heb ik gedaan in de hoop dat ik dat daarna weer kon uitpakken naar een dvd bestand , niet dus (hij pakt ze gewoon weer uit naar c-rat).
ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen hoe hier mee om te gaan.

Groetjes en alvast bedankt Petert

kan niets vinden over die extensie, zit er geen tekstbestandje bij bij de download waar meer info staat?

en als je de extensie veranderd naar rar?

Zijn het allemaal bestanden van dezelfde grootte? Zoniet dan lijkt het mij geen .rar

ff een foutje mijnerzijds. ik kom er net achter dat C-rat staat voor de afkorting van de film. niet gelijk lachen natuurlijk. ik heb het eerste filetje dubbel aangeklikt waarna hij van zelf de hele boel ging uitpakken naar een iso bestand. ik ben dat nu aan het branden en hoop dat het lukt. dit was even helemaal vreemd voor me omdat ik rar gewend ben om uit te pakken naar "hier" dmv de rechtermuisknop.

ik zal jullie op de hoogte houden van het verloop.

tips blijven natuurlijk altijd welkom.

Groetjes en bedankt alvast Petert

Dat maakt toch niet uit, het was maar een voorbeeld.

waarschijnlijk die nw leuke film met dat keukenratje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan