C:\RM\Image\TempBASE.WIM was not found

Status
Niet open voor verdere reacties.

mirandda

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2005
Berichten
224
Hi,

Mijn hp pavilion d7 4040ed laptop is tijdens normaal gebruik in windows vastgelopen, hij reageerde niet meer en ik heb hem moeten afsluiten door de aan/uit knop ingedrukt te houden.
Bij het opstarten kwam ik niet meer in Windows, alleen nog in de repair modus. Hier kreeg ik telkens de melding dat de fout niet automatisch kon worden opgelost.
Ik heb alle mogelijke manieren an recovery en repair geprobeerd maar geen een werkt.

Ik heb de officiele System recovery DVD voor Windows 7 die ik van de HP heb gekregen gebruikt.
Als ik hiermee opstart kan ik de taal kiezen en vraagt hij of ik zeker weet dat ik mijn schijf wil formateren.
Ik kies ja, en dan begin hij windows er opnieuw op te zetten.

Alles verloopt zonder problemen, dvd 1 is goed, dvd 2 moet erin, gaat ook goed, dvd 3 moet erin en deze gaat goed TOT het moment dat de pc hem er automatisch uitgooit als hij klaar is.
Nu staat er opeens dat de voortgang 0% is en moet ik 5 minuten wachten.
Vervolgens krijg ik de foutmelding C:\RM\Image\TempBASE.WIM was not found.

Ik kan nu alleen op OK klikken.
Als ik op OK klik, gebeurt er helemaal niets meer.
Het scherm van de recovery manager blijft in beeld en na een half uur kan ik zelf de computer weer uitzetten door de aan/uit knop in te drukken!

Hoe krijg ik dit opgelost? En ligt dit aan mijn harde schijf of aan iets anders?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan