C.s.i.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
Weet iemand of CSI al in NL uit is? Wat ik ervan gezien heb op de USA site's is het best indrukwekkend.
 
nmw is CSI crime scene investigation...maar wist niet dat daar ook al een game van uit was (is) :eek:
 
C.S.I

Ik heb um al een tijdje :)
Ut zijn 3 CD's :) is nogal wat :)
Ik heb um nog niet echt gespeeld, het is allemaal gebaseerd op quicktime movies :(
Dat vind ik jammer.. :(
Dat had The X-files ook...
Ik moet een keer echt gaan beginnen, want een maat van me heeft um al uitgespeeld en die vond um mooi :)
 
*kwijl

:eek: GEEF GEEF GEEF:D

Speel hem eens wil je, ben benieuwd wat jij ervan vind (qua graphics etc.)
 
Heb 2 weken geleden wel gezien, 3 cd's geloof ik? :eek:
 
Ik ga um ff opnieuw installeren, en zal een paar screenshots maken (als het lukt :)

Breez het zijn 3 cd's ja :thumb: , best veel al zeg ik het zelf :)
 
Geplaatst door XP_PC
Ik wacht af :).

Voor de screens moet ik ff wat (gratis) webspace (waar je kan doorlinken) vinden...
Mijn eigen server zit helaas vol (is maar 5 mb :()

Zal zo ook vertellen wat ik ervan vind... :evil:

Ik krijg nu trouwens een mail van lycos, kan je daar doorlinken met plaatjes?? weet iemand dat??
Ik ga het gewoon proberen, als iemand een andere (beter) alternatief heeft, moet het maar zeggen :)
 
Met Lycos kan je idd gewoon linken vanaf andere sites.

Mocht het niet lukken dan kan je ze altijd naar mij mailen. :)
 
Geplaatst door BrEeZeR
Met Lycos kan je idd gewoon linken vanaf andere sites.

Mocht het niet lukken dan kan je ze altijd naar mij mailen. :)

Cool da je dat aanbied :thumb: :)

En snel een vraagje over helpmij zit er een maximum aan plaatjes in een post??
Ik was net 10 minuten bezig voor een bericht, klik ik op plaats bericht, zegt ie: er staan te veel plaatjes ga trug en verwijder en een paar...
Ik ga trug maar ik kan nix meer aanpassen want m'n venster is gewoon weer leeg, kan ik weer opnieuw beginnen :(
Maar dat maakt niets uit... We doen het voor het goede doel :)

Ok hier gaan we weer opnieuw... :)

Menu.jpg

Het menu.. :)

csi1.jpg

Kantoor van jouw en je collega (die overigens overal mee naartoe gaat :) )
 
Laatst bewerkt:
csi3.jpg

Screenie van plaats delict (hotel kamer) (vermoord meisje, als ik me niet vergis een hoe.rtje :p)

csi4.jpg

Hier zie je dat je iemand moet ondervragen... (in dit geval de hotel eigenaar..)

csi5.jpg

Het lab...
Hier moet/kan je naar toe om evidence (hoe noem je dat ook weer in het NL :eek:) te (laten) onderzoeken... :)

Ik ga zo verder, ik mak zo screenies van het mortuarium, nog een of 2 van plaats delict en nog wat meer... :)
 
Laatst bewerkt:
Gaaf!

Evidence = bewijs :).

Maar leuk joh, maar ook idd eens meer screenies :D.

Weet iemand of er een NL versie van is? (niet dat ik geen EN kan, maar NL is makelijker;)).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan