C:schijf benaderbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rikkie52

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2008
Ik heb mijn Windows XP Home Edition na een opschoonactie deze keer niet kunnen registreren :confused:en deze is nu na de 30 dagen verlopen. Ik heb op een 2e harde schijf D: een andere versie van XP gezet. De C-schijf is dus weer benaderbaar maar kan ik nu Outlook opstarten vanuit C:? Als dat niet lukt kan ik dan van de C-schijf de voor mij belangrijke Outlook-bestanden afhalen (pst-bestandje exporteren met alle mails en mijn adresboek? Lukt dat ook niet waar kan ik deze bestanden vinden?. Zou het ook lukken (simpelste oplossing) om met de andere XP-versie het O.S. op de C:schijf te overschrijven, uiteraard met behoud van alle data en werken de programma’s zoals MS-Office dan nog?

Alvast dank voor de reacties, ik zit er behoorlijk mee in mijn maag!

MvG: Erik

Ik heb mijn Windows XP Home Edition na een opschoonactie deze keer niet kunnen registreren :confused:en deze is nu na de 30 dagen verlopen.

Is het een legale versie van Windows? Zo ja, dan is de makkelijkste oplossing om gewoon met MS te bellen.

Heb ik gedaan. De XP Home edition is een legale versie (wel OEM) die ik de laatste jaren al zeker 3 keer opnieuw heb geinstalleerd en altijd heb kunnen registreren. Alleeen nu liep ik tegen het feit aan dat als ik wil registreren de regisistratie-assistent niet werkte. Ik kreeg een blauw scherm met de 2 sleutels in een soort watermerk en verder gebeurde er niets. Ik heb gebeld met MS en omdat het een OEM versie is kostte het me 70 euro's om te refgistreren. Dikke meuk!!! Dus niet........
Dus ja ik heb een legale versie maar ik kan er niks meer mee!

Heren moderators en anderen:

Jammer dat alle positieve ervaringen op dit forum nu worden verstoord door het wegblijven van relevante reacties terwijl de vraag m.i. toch a): niet zo lastig te beantwoorden is en b:) de noodkreet (lees het belang) toch wel duidelijk geformuleerd was. De enige reactie (met dank voor de moeite) is door mij adequaat beantwoord waarna het stil bleef. Jammer maar helaas. Je probeert netjes en legaal te blijven in het gebruik van software en loopt dan tegen deze problemen op. Gelukkig gaat Google hier wat aan doen heb ik begrepen. Ik wacht met spanning af.

MvG
Erik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan