C schijf er af knikeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter yoran
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

yoran

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Hoe kniker je de hele c schijf er af

WAT IS DAAR VOOR EEN COMANDO?

Als het om XP gaat; bootvolgorde in het Bios instellen CD als 1e. Opnieuw opstarten met XP CD drive. Na een aantal blauwe schermen, kom je in een partitie scherm. Volume(partitie) C: verwijderen en daarna eventueel XP opnieuw installeren.
Met andere OS, met diskette PC booten en format c: opdracht geven.

Beste Yoran,

Overigens welkom op HM.

Houdt je wel rekening met je operating system, als op C je XP oid staat je deze ook verwijderd.

Groet Greg

Bovendien staan er volgens mij een aantal noodzakelijke opstartbestanden op C, ook als XP niet op die schijf of partitie geïnstallerd is.

Ik haal de c schijf er af! echt alles! en dat instaleer ik XP als de schijf helemaal leeg is en er staan wel belengrijke opstartprogramma''s maar als ik XP er weer op zet dan krijg ik ze er weer op zelf ik weet dat dus dat is wel onnozel wat je zegt!
Arthur de Smet!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo onnozel is dat niet, jongen. Voor hetzelfde geld had je XP op de D staan, en dan zou je grote problemen hebben. Een beetje vriendelijk blijven kan echt geen kwaad!

DANKJE IEDEREEN IK WEET NU WEER GENOEG!:evil: :evil:

Beste Yoran,

Wij proberen met zijn allen jou te helpen, de tips die Arthur geeft zijn echt niet verkeerd. Het is niet de bedoeling jou het idee te geven dat je niks kan, het is alleen zonde dat er dingen verloren gaan wat eventueel voorkomen kan worden.

We geven de tips met de beste bedoelingen, :thumb:

Ik hoop dat het herinstalleren of nieuw installeren van je c: schijf goed zal gaan.

Groet en succes

Geplaatst door Gregyor
Beste Yoran,

Wij proberen met zijn allen jou te helpen, de tips die Arthur geeft zijn echt niet verkeerd. Het is niet de bedoeling jou het idee te geven dat je niks kan, het is alleen zonde dat er dingen verloren gaan wat eventueel voorkomen kan worden.

We geven de tips met de beste bedoelingen, :thumb:

Ik hoop dat het herinstalleren of nieuw installeren van je c: schijf goed zal gaan.

Groet en succes

Gregyor

TNXS VOOR IEDEREEN

Sorry dat ik dat zij van Artur

Maar het is niet voor mij maar voor iemand anders!

TNXS mensen!!!!!

Okay dan,

Ik begrijp uit je woorden dat het is opgelost :thumb:

Groet Greg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan