C: schijf (SSD) is helemaal vol, f: schijf (HDD) helemaal leeg! overplaatsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hein1998

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2011
hallo

ik heb een nieuwe pc gekocht een week geleden met een 60gb SSD en een 500gb HDD, ik heb wat spellen geinstaleerd en wat andere dingen gedownload.
Nu zag ik dat de C: schijf (SSD) is helemaal vol is en de f: schijf (HDD) helemaal leeg! Kan ik dit overplaatsen?? zodat alleen het besturingsprogramma (win7) op de SSD staat en de rest op de HDD??

alvast bedankt
hein

Nee, dat werkt dus niet.

Simpelweg overplaatsen zal ( als het al mogelijk is ) je progamma's niet meer doen werken.

De overbodige progamma's deínstalleren en opnieuw installeren op je F schijf.
Let dus bij de hernieuwde installatie dat je ze op F plaatst. Sommige ( systeem ) onderdelen komen ook op C terecht, maar dat is te verwaarlozen

Als je zomaar de Program Files gaat verplaatsen kan je wel rekenen op problemen met snelkoppelingen.

oke bedankt iedereen, het werkt maar kan ik ook ergens instellen dat bij instaleren of downloaden automatisch de f: schijf te gebruiken

Laatst bewerkt:
oke bedankt iedereen, het werkt maar kan ik ook ergens instellen dat bij instaleren of downloaden automatisch de f: schijf te gebruiken

Bij downloaden ken je dat gewoon aangeven en bij installeren ook, zoals al eerder was aangegeven.
Zie dat mijn bovenbuurman alleen op de startpost reageert en verder niets leest, je had het al immers opgelost toch?

Inderdaad het overzetten probleem is opgelost maar bedankt ,ik weet dat je kan kiezen bij instaleren maar er is dus geen optie waarbij je gewoon de f schijf selecteerd en hij vanvolg op die schijf gaat downloaden enzz..

Oke heel erg bedankt
Status : opgelost

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan