Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat gaat ook problemen geven bij onderhoud ( defraggen etc ) waar je minimaal toch 10 % vrije ruimte moet hebben ...Geplaatst door Aukesss
Ik wilde SP2 installeren maar mijn c schijf is vol. Wat kan ik hier van weghalen om zo schijfruimte te creeeren??
Of kan ik op een andere manier SP2 op een andere schijf krijgen. Heb op sit moment maar 200 mb vrij op C...
Geplaatst door m@rio
Leeg je temp files en je temporary internet files eerst eens.
Hoe groot is je c schijf?
Geplaatst door Metink
Doe schijfopruiming met Windows is dat scheelt al heel wat ruimte!![]()
Geplaatst door Tarabass
Meeste progs en games kunnen worden geknipt en geplakt! Heb hetzelfde gehad, en heb toen gewoon game-mappen geknipt en geplakt en werkte nog steeds:thumb:
Dat zou ik niet doen, de meeste programma's zetten verwijzingen in het register van Windows.Geplaatst door Aukesss
Dus ik zou de map progrom files op een andere schijf kunnen zetten? Verder staat er namelijk niet zoveel bijzonders op.
Geplaatst door Lucky Fred
Verwijder de systeemherstelpunten.
Schijfopruiming -> tabblad Meer opties.
Je verwijdert ze dan allemaal op de laatste na.
Geplaatst door crash
Dat zou ik niet doen, de meeste programma's zetten verwijzingen in het register van Windows.
Met veel games kan het wel.
2,9GB is ook niet veel voor een besturingssysteem als WinXP.
Een schone installatie neemt al bijna 2GB in beslag en dan moet je nog rekening houden met ruimte voor Virtuele geheugen en systeemherstel.![]()
Geplaatst door crash
Hoe groot is je fysieke schijf, dus niet de partitie?
Je kunt als je Partition Magic hebt, zonder data verlies partitie vergroten/verkleinen/samenvoegen.
Helaas is Partition Magic niet gratis.
Let op,
Je kunt dit niet doen met twee fysiek losse schijven!!!
Geplaatst door Aukesss
Uhm ik zie geen tabblad bij schijfopruiming. Kan alleen een volume kiezen en dan begint het programma.
Partitie's worden door mensen ook vaak schijven genoemd, maar in werkelijkheid is het 1 "echte" schijf(fysiek), die in meerdere stukken verdeeld is.Geplaatst door Aukesss
Hoe bedoel je fysiek, alles bij elkaar? (= 45 gig onderverdeeld per 10 gig excl. dus de C schijf)
En dat kan dus niet de C schijf met PM koppelen aan de D schijf....zit je ook zeker met dat FAT42 en NTFS gebeuren?
Geplaatst door Lucky Fred
Zou in dat geval eerst de NTFS schijf converteren naar FAT32 en dan pas mergen.
Een tip, Defragmenter eerst je C-partitie, voordat je deze groter gaat maken.Geplaatst door Aukesss
Ok dan zal ik dit morgen eens gaan doen, mergen en samenvoegen. Je krijgt geen conflict met opstarten/windows ofzo?
Bedankt voor de reacties!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.