C Schijf Volgelopen Met Nero Scout Backup

Status
Niet open voor verdere reacties.

dianadiana

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 aug 2008
hallo

mijn c schijf is volgelopen met de backup van de films die ik via nero brand
nu ik het eindelijk gevonden heb waar die dan staan krijg ik ze er met geen mogenlijkheid meer af , wie ohhh wie weet hoe ik het wegkrijg ??????:shocked::shocked::shocked:

als totale nitwit betreft pc 's heb ik 4 dagen moeten zoeken waar die films zich dan bevonden , ik ben radelooooooooooooooossssss help help helppppppppp

Welkom bij de Helpmij!

Start op in de veilige modus en verwijder ze in de verkenner.

heyyy pasja

nou we zijn al een stapje verder , opgestart in veilige modus ( eerst maar eens gegoogled wat dat is ) maar in de veilige modus opent nero scout niet , er staat dan initializatie probleem installeer opnieuw ......huhhhhhhh.....echt het is geen combi , blond en je eigen laptop :p.......

wat nu ...........????:confused:

Je moet ook geen Nero openen, lees nog eens wat Pasja schreef: verwijder ze met de verkenner.
(Verkenner openen: druk maar eens tegelijk de windows toets + E)

Je wist toch waar de bestanden stonden?
Dan kan je ze daarmee opzoeken, aanklikken en verwijderen.
Succes er mee!

Dank Dank Dank Dank Uuuuuu

Ini. probleem ? Wanneer verschijnt die boodschap?

PASJA , HET VERSCHEEN TOEN IK DUBBELKLIKTE OP NERO SCOUT , NU ZEI IEMAND ANDERS DAT IK IETS MOEST DOEN ?????? DONT ASK , VOLGENS HEM /HAAR LETTE IK NIET GOED OP WAT JE ZEI ????? IK VOLGDE GEWOON JOU INSTUKTIES

TOEN GING ER BIJ MIJN ZOON EEN LICHTJE BRANDEN , EN NU IS HET OPGELOST
VRAAG ME NU NIET HOE , MAAR MIJN DANK IS GROOT WE ZIJN DOOR EEN TIP VAN JOU VERDER GEKOMEN DAN WE WAREN

ECHT IK BEN SUPER BLIJ WANT IK WERD GEK VAN HET ZOEKEN , MIJN GENERATIE IS NIET VAN DE LAPTOPS OP SCHOOL SNAP JE

RESPEKT THNXX......:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Je moet ook geen Nero openen, lees nog eens wat Pasja schreef: verwijder ze met de verkenner.
(Verkenner openen: druk maar eens tegelijk de windows toets + E)

Je wist toch waar de bestanden stonden?
Dan kan je ze daarmee opzoeken, aanklikken en verwijderen.
Succes er mee!

jahaaa , maarrrrrr als pasja zegt dat ik in de veilige modus moet verweideren zou ik denken dat ik de weg moet zoeken langs die nero scout ( waar die zooi in staat ), voor mij logich gedacht, vandaar dat ik die wilde openen
gelukkig door jou aanvulling snapte mijn zoon de rest , en nuuuuuu , ist weg hallelujahhhhhhhh

DANK DANK DANK 1000 MAAL DANK ... SUPER BEDANKT:thumb::thumb::thumb:

Nero is juist de reden dat je de bestanden niet zomaar kon verwijderen.
De tip van Pasja ging om het gebruik van de Windows Verkenner in de veilige mode, dan worden de backupbestanden namelijk niet meer "vastgehouden" door Nero.

Fijn dat het je toch gelukt is met hulp van je zoon :thumb:

Nero Scout & Search

Persoonlijk zou ik er voor kiezen om Nero Scout & Nero SearchBar te verwijderen.

Dit doe je eventueel als volgt:

- Ga naar start, dan uitvoeren...

Voer de volgende regel in of kopieer en plak (Nero Scout):
regsvr32 /u "C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\MediaLibraryNSE.dll"

Voer de volgende regel in of kopieer en plak (Nero SearchBar):
Cmd.exe /c regsvr32 /u /s "%ProgramFiles%\Common Files\Ahead\Lib\NeroSearch.dll" && regsvr32 /u /s "%ProgramFiles%\Common Files\Ahead\Lib\NeroSearchBar.dll" && regsvr32 /u /s "%ProgramFiles%\Common Files\Ahead\Lib\NeroSearchTray.dll"

En klaar!

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan