C Schijf.

• Onderwerp starter Onderwerp starter mbak
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mbak

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2006
Hallo, ik heb pas een computer met windows vista,is wel even wennen,maar nu heb ik het probleem dat ik de c-schijf niet kleiner kan krijgen dan 460 Gb,een beetje zonde van mijn schijf,is 1000 Gb groot,, Weet iemand hoe ik hem kleiner krijg,via schijf beheer lukt het niet! verder heb ik een vraag over het afrolmenu bij mijn bureaupictogrammen,als ik op een pictogram klik,dan moet ik met mijn muis naast het pictogram gaan staan en dan komt het menu een voor een te voorschijn, inplaats van in 1 keer, kan iemand mij hier mee helpen. m.vr.groet. m.bak

Bij je tweede vraag krijg ik niet direct een beeld. Waarop sta je dan precies als dit zich voordoet?

Wat je eerste vraag betreft:
dit komt door de ingestelde wisselbestandsgrootte én de ingeschakelde mogelijkheid voor systeemherstel.
Beide opties "claimen" een forse hoeveelheid schijfruimte en daardoor kun je C niet ver genoeg knijpen. Uitschakelen van beide opties en daarna nog eens proberen zou wat meer ruimte op moeten leveren om te kunnen knijpen.

C.Schijf

hallo,bedankt voor uw reactie,ik bedoelde met mijn tweede vraag, ik ga met mijn muis op een pictogram staan en normaal komt er dan een menu,maar nu moet ik met mijn muis er naast gaan staan en dan komt het menu een voor een door met mijn muis langzaam naar beneden te gaan,hopenlijk is dit iets duidelijker.alvast bedankt. groet mbak

C.Schijf.

hallo, de c.schijf verkleinen lukt me niet, mijn tweede vraag is opgelost.mbak

Wat was de oorzaak van de tweede? (Videokaartdriver / VGA mobo driver?)

Laatst bewerkt:
C.Schijf

hallo, ik weet het niet,ik heb de computer opnieuw opgestart en het probleem was opgelost. dank voor uw aandacht, m.vr.gr.mbak

C.Schijf

bedankt voor uw reactie,maar ik heb het ook met dat programma gedaan en met andere maar het lukt niet,de partitie kan niet kleiner dan 467 Gb, helaas. m.vr.gr. mbak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan