C++ Spam Filter - `inbouwen` bij mail-client

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neo Angelus

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2007
Berichten
27
Hallo iedereen,

Ik heb een vraagje, niet persé over C++, maar toch weer wel. Ik heb een soort spam filter gemaakt.(eigenlijk meer om de lessen C.A.I. te gebruiken, maar tot nu toe kan hij best aardig classificeren) Nu is mijn vraag weet iemand een mail-client programma, die ondersteuning geeft voor eigengemaakt spamfilters?(zoiets als het plugin systeem van Winamp) of een manier om tussen de mailclient en de mail te komen?(want er zijn wel van die soort add-on programma's), want de hele tijd mailtjes copy en pasten werkt niet zo heel handig...

Alvast bedankt!:D

(heb proberen te googlen, maar heel eerlijk weet ik niet zo goed waar ik precies op moet googlen om te krijgen wat ik wil...)
 
kan je niet je eigen mailclient maken? kan niet zo moeilijk zijn lijkt me
 
Stond eigenlijk niet op de planning:p...maar misschien niet slecht om mee te oefenen:D...zal eens kijken of ik iets van het POP3 of IMAP protocol kan maken:D
 
ik weet niet zo veel van protocollen maar je moet iig geen nieuwe maken je moet diegene die de e-mail server gebruikt zelf ook ondersteunen in je client, niet aanpassen dus want dan begrijpt de server het mischien niet meer
 
Mhmm...ik gebruik zelf hotmail, dus die ondersteunt zo ver ik weet geen POP3 of IMAP...maar ik heb even naar POP3 gekeken en ziet er `simple` uit, dus zoek ik even een beschikbaar email adres, waarbij de mailserver wel POP3 ondersteunt(moet eigenlijk wel) en dan probeer ik dat:)

Update:
Ik heb even snel een GMail account gemaakt(om te testen of alles werk) en dan schrijf ik snel even een POP3 Client. Dat moet wel lukken.
Heb wel eens een `servertje` gemaakt met sockets(WinXP&Linux), maar nog nooit met SSL dus dat wordt nog even leren:), daarna zoek ik wel een `slachtoffer` die het voor mij wil testen:)...

P.S. weet iemand of met POP3 de email altijd word na het RETR command? Of dat het pas wordt weggehaald van d server bij het DELE command?(aan de ene kant lees ik steeds dat POP3 ze binnenhaalt en verwijdert, maar dat zou een DELE command wat overbodig maken...)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan