C# tekst van een website krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er netjes uit.

Ik zou nog wel wat meer doen met de app als er geen internet verbinding is dan alleen een messagebox, want je gaat naar een lege pagina en kunt nog altijd op favorite/share klikken etc
Voor je navigate kun je kijken of er verbinding kan worden gemaakt, zo niet messagebox + navigatie annuleren ofzo.

Ook een waarschuwing bij verwijderen (alle) favorieten is handig en dat je niet dubbele kunt toevoegen aan de favorieten.
(vaak zie je ster met streep er door als deze al in je favorieten zit, dan kun je deze toevoegen/verwijderen door deze button te togglen)

Ook kun je ruimte besparen door de naam van het spel in de header te zetten in plaats van de app naam en de aparte licht grijze achtergrond bij de text is niet nodig denk ik:
214vas5.png

Bedankt voor de tips

Ik had wel geprobeerd om ervoor te zorgen dat je geen dubbele favorieten kon toevoegen, maar dat werkt niet goed.
Werkt de advertentie goed, want dat kan ik niet zien omdat ik de advertentie al heb verwijderd. En hoe komt het dat de review button in de over pagina navigeert naar xbox music?

De eerste keer zag ik de ads wel nu alleen kruisje recht onder. Dacht dat ik de ad nog wel een keer random zag langskomen. (reboot helpt ook niet)
Merk wel dat de plaats waar de ad zou zitten interactie blokkeert net alsof hij er wel zit.

Review button: wat voor code gebruik je daar?

Hoe kan het dat de ad de tweede keer niet verschijnt.
Bij de review button gebruik ik dan iets met ms-windows-store:reviewapp?(appid)

Met ad weet ik niet heb ik nog niets mee gedaan.

zou toch moeten werken is inderdaag zoiets als dit (kijk even of je de juiste appid gebruikt)
await Windows.System.Launcher.LaunchUriAsync(new Uri("ms-windows-store:reviewapp?appid=" + CurrentApp.AppId));

Dat werkt nu volgens mij wel. Als ik de app vanuit VS deploy dan komt de advertentie weer tevoorschijn en als ik m dan afsluit en vervolgens weer opstart is ie niet meer zichtbaar

Dat probeer ik met dit maar dit werkt niet echt

[CPP]
Favorieten favoriett = new Favorieten(naamspel, parameter);

if (!deserializedList.Contains(favoriett))
{
await writeXMLAsync();
favoriet.IsChecked = true;
}

else if (deserializedList.Contains(favoriett))
{
await editXMLAsync();
favoriet.IsChecked = false;
}[/CPP]

debug eens om te zien wat er gebeurt en waarom (is de lijst goed opgehaalt met alles er in?)

Ook hoef je niet else if te gebruiken als er maar 2 mogelijkheden zijn (true/false), if/else is genoeg. Ook zou ik met de contains beginnen niet met !contains. (leest makkelijker)

Ik heb de app nu upgedate de review button werkt nu en de titel staat nu bovenaan, maar kun je kijken of de advertenties het nu wel doen?

Na de update heeft de ad het 1x gedaan. Daarna niet meer.
Ook crasht hij af en toe bij openen/toevoegen favorieten. (niet altijd dus lastig de her produceren of te zien waar dat aan ligt)

Laatst bewerkt:
Ik heb microsoft support gevraagd hoe het kon dat er alleen de eerste keer een advertentie zichtbaar was en die zeiden dat er weinig advertenties beschikbaar waren en daar zal ook geen verandering in komen dus ik ga denk ik adduplex gebruiken

De favorieten worden wel goed opgehaald

[CPP] var serializer = new DataContractSerializer(typeof(List<Favorieten>));
var folder = ApplicationData.Current.LocalFolder;

using (var stream = await folder.OpenStreamForReadAsync(XMLFILENAME))
{
deserializedList = serializer.ReadObject(stream) as List<Favorieten>;
Debug.WriteLine(deserializedList.Count);
}

if (deserializedList.Contains(new Favorieten(naamspel, parameter)))
{
//check appbartogglebutton
favoriet.IsChecked = true;
}
else
{
//uncheck appbartogglebutton
favoriet.IsChecked=false;
}[/CPP]

Moet je de check van contains eens anders doen.

Loop eens door de lijst heen en als er een item al de naam van het spel wat je wilt toevoegen dan check je de favoriet knop.

Zal ik daarna eens uitleggen waarom deze regel 'if (deserializedList.Contains(new Favorieten(naamspel, parameter)))' altijd false is ;)

Moet ik dan zoiets doen?

[CPP]
Favorieten favorieten = new Favorieten(naamspel, parameter);

foreach (var item in deserializedlist)
{
if (item == favorieten)
{
//check appbartogglebutton
}

}

[/CPP]

Heb dit ff op mijn mobiel getypt dus weet niet of het werkt

zo ongeveer ja,

maar dan de naam van het spel vergelijken: if(item.Name == fav.Name)

En als je hem hebt gevonden kun je met een 'break' statement de loop stoppen nadat je de button hebt gechecked zodat hij niet onnodig doorloopt nadat je hem hebt gevonden.

edit:
Je kunt ook de link naar je app eens posten in het 'test mijn programma' forum misschien dat er meer forum gangers zijn met een WP ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan