c:\windows\rundll32.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

a.smit60

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2005
Bij het openen configscherm kan ik geen enkel onderdeel meer openen, ook bij Deze Computer, rechts klikken op eigenschappen de volgende melding:
Kan het bestand c:\WINDOWS\rundll32.exe (of een deel ervan niet vinden.Controleer of het pad en de bestanden juist zijn en of alle benodigde bibliotheken beschikbaar zijn.
Wie van de mensen zou mij weer op het goede pad kunnen helpen zodat ik de betreffende onderdelen weer wel kan openen, vast bedankt a.smit

Laatst bewerkt:
Je kan het beste je e-mail adres weghalen.
Vooral ivm met spam die je dan wel eens zou kunnen ontvangen. :)

Hallo Freakiej,
Ik heb je raad opgevolgd, het bestand gedownload, geunzipped en opgeslagen in c:window.
Het heeft helaas geen resultaat gehad, helaas.
Er valt nog niets te openen, wat nu te doen?

Sinds wanneer heb je dit probleem?
Wat is er aan vooraf gegaan?

Ik heb dit vanaf ongeveer 21 oktober 2005, en er aan vooraf ging een tip uit computeridee om overtollige bestanden op te ruimen.
Ga naar start-zoeken-bestanden/mappen.
In de C schijf zoeken naar *.bak *.bk! *.tmp en ~,*.**.old
Dit heb ik gedaan en daarna is HET gebeurd, denk ik hoor, maar ben er niet zeker van
Groetjes aad

Dan heb je waarschijnlijk een bestand weggegooid dat nodig was voor het functioneren van 98.

Probeer dit nog eens:
Insert the Windows CD in the CD-ROM drive.
Click Start, point to Programs, point to Accessories, point to System Tools, and then click System Information.
On the Tools menu, click System File Checker.
In the System File Checker dialog box, click Extract One File From Installation Disk.
In the Specify the system file you would like to restore box (Figure 1), type Rundll32.exe, and then click Start.
Web0301.jpg

Doe beide opties.

c:\windows\rindll32.exe

Hoi Freakiej:
Mijn Engels is nou niet je van het, en fouten maken heb ik al genoeg gedaan dus om dit te voorkomen, zou je als je tijd hebt dit in het nederlands kunnen vertalen, vast bedankt, ik heb geen haast want het speelt al even, doe maar als het je uitkomt en tijd hebt.
bedankt aad

Alle tijd :)

Stap 1:
1. Stop de 98 CD in je CD-Drive
2. Ga naar:

1. Start
2. Programma's
3. Bureau-accessoires
4. Systeemwerkset
5. Klik op Systeeminformatie

Iets in deze trant, kan zijn dat het in de nederlandse wat anders is dan de engelse versie.
Maar dat kan je waarschijnlijk wel vinden :)
Anders ren ik even naar boven en start oude '98 op :D

3. Klik op Extra
4. Controle Systeembestanden
5. Vink Extract One File From Installation Disk aan
6. Voer Rundll32.exe in
7. Klik op start

Stap 2:
1. Stop de 98 CD in je CD-Drive
2. Ga naar:

1. Start
2. Programma's
3. Bureau-accessoires
4. Systeemwerkset
5. Klik op Systeeminformatie

3. Klik op Extra
4. Controle Systeembestanden
5. Vink Scan for altered files aan
6. Klik op start

Laatst bewerkt:
Hoi Freakiej,
Ik heb gelukkig 2 computers, jouw verhaal even opgeslagen op diskette en afgespeeld op mijn 2e pc ook windows98SE zodat ik je stappenplan goed kon uitvoeren.
En wat denk je...................................?

Het is gelukt en het doet het weer!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan weer in deze computer komen op zijn eigenschappen en bij software uit het configuratiescherm en alles komt weer tevoorschijn, hulde aan een man als jij, hardtikke bedankt, ik heb het op een hoop sites geprobeerd maar het is gelukt dankzij jou/U
groetjes van een tevreden en gelukkig mens aad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan