C905 defect.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kjhpeter

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2009
Hallo,
Ik beschik nu ongeveer 1 jaar, over een Sony Ericsson C905.
De garantie is nu net verlopen in ieder geval.

Nu is mijn probleem: De toets: 3, die functioneerd als de toets aan en uit doen.
weet iemand hoe dit komt, en heeft iemand er een oplossing voor?

ps. ook doet mijn toets: 4 het niet goed, naja, hij doet het wel goed, maar je moet hem heel hard indrukken wil je reactie krijgen. is dit gewoon een kwestie van het vervangen van het toetsenbord, of iets anders?

Hallo,
Ik beschik nu ongeveer 1 jaar, over een Sony Ericsson C905.
De garantie is nu net verlopen in ieder geval.

Nu is mijn probleem: De toets: 3, die functioneerd als de toets aan en uit doen.
weet iemand hoe dit komt, en heeft iemand er een oplossing voor?

ps. ook doet mijn toets: 4 het niet goed, naja, hij doet het wel goed, maar je moet hem heel hard indrukken wil je reactie krijgen. is dit gewoon een kwestie van het vervangen van het toetsenbord, of iets anders?
Telefoons hebben in Nederland standaard 2 jaar garantie. Dit, ongeacht wat de fabrikant aangeeft (alhoewel Sony-Ericsson volgens mij ook gewoon 2 jaar communiceert. In recente jaren is het alleen HTC/Qtek geweest die het over een jaar had. Je hebt dus nog 1 jaar over. Terug ermee naar de winkel en laten opsturen.

Ik neem in deze aan dat je hem in Nederland hebt gekocht.

Laatst bewerkt:
Telefoons hebben in Nederland standaard 2 jaar garantie. Dit, ongeacht wat de fabrikant aangeeft (alhoewel Sony-Ericsson volgens mij ook gewoon 2 jaar communiceert. In recente jaren is het alleen HTC/Qtek geweest die het over een jaar had. Je hebt dus nog 1 jaar over. Terug ermee naar de winkel en laten opsturen.

Ik neem in deze aan dat je hem in Nederland hebt gekocht.

Ik heb alles doorzocht, en er is geen garantie meer over!
maar niemand weet dus wat het probleem is?

De C905 is nog geen twee jaar uit. Je hebt dus sowieso fabrieksgarantie. En in de winkel waar je hem hebt gehaald staat hij ook nog wel geregistreerd met het IMEI-nummer neem ik aan. Weet je niet meer waar je hem vandaan hebt om wat voor reden dan ook, dan kun je ook met SE contact opnemen. Maar geloof wat je wil..
Je probleem lijkt me duidelijk hardwarematig, dus zonder hem uit elkaar te schroeven (waarmee je je garantie wel vergooit) kun je waarschijnlijk niets doen om het te verhelpen.

En? Wat ga je nu doen? Je zei dat je alles uitgezocht hebt. Maar waar haal je vandaan dat je geen garantie meer hebt? Waar komt het toestel vandaan (waar heb je het gekocht)?

En? Wat ga je nu doen? Je zei dat je alles uitgezocht hebt. Maar waar haal je vandaan dat je geen garantie meer hebt? Waar komt het toestel vandaan (waar heb je het gekocht)?

Ik heb het toestel van internet, bij een site waar ik via een vergelijkmachine terecht kwam.
Ik heb de mensen gebeld, en die zeiden dat ik hem direct kon opsturen, en dat het me 15 euro ging kosten.
Nou dat had ik er dan wel voor over :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan