cab.bestand en fout#64

Status
Niet open voor verdere reacties.

poldertje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 nov 2003
Berichten
3
Beste Mensen

De computer van mijn dochter was alleen nog maar op te starten in velige modus. Wat ze 'uitgevreten' heeft weet ik niet maar ze wou software van een school cd rom laden en was daarbij vastgelopen. Dat is het verhaal en sinds die tijd dus bovenstaand probleem.

Nu heb ik het geluk dat er 2 Harde schijven in deze comp. zitten dus haar belangrijkste gegevens zijn hier op over gezet.
Omdat er toch mijns inziens veel troep op stond aan vreemde software heb ik een format c: /u uitgevoerd en zelfs meerdere keren. Een bootdisk gedownload en deze gebruikt bij opstarten met cd rom ondersteuning.

Nu, tijdens het kopieren van de E: windows98 cd-rom kunnen cab.bestanden niet gekopieerd worden en dit is volgens windows: fout#64.
Het hele netwerk afgezocht naar de oplossing en de betekenis hiervan maar het is of niet in begrijpelijke taal of helemaal niets over te vinden, i.i.g niet specifiek voor dit probleem.
Het bestand overslaan is dan het geval.

Bij het instellen van de hardware uiteindelijk komt de computer weer vast te staan. het herhaaldelijk opstarten en opnieuw uitvoeren van de genoemde handelingen levert geen verbetering van de situatie.

Heeft er iemand in duidelijke taal zonder al te veel moeilijke termen dit al eens bij de hand gehad en zo ja hoe is dit opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Je zou kunnen proberen om zoveel mogelijk hardware uit je pc te halen (geluidskaart,netwerkkaart enz). Behalve de videokaart natuurlijk:D anders zie je niets. Misschien dat hij dan wel doorloopt.
 
Ja het is de originele software van windows 98 en is schoon en niet beschadigd.
De website zal ik doorlezen.. in de hoop dat.

De netwerkkaarten ed heb ik ook aan gedacht en aangezien het nu eigenlijk te lang gaat duren denk ik dit maar eens te gaan doen ( wat moet je anders in een vrij weekend zou ik maar zeggen)
 
Nu geen conflicten meer in hardware maar 98 software niet te laden. nog steeds hetzelde probleem. Software geleend en ... dit ging wel dus cd lijkt beschadigd.
Nu mijn netwerk maar opnieuw gaan configureren misschien daar hulp bij nodig in ieder geval bedankt voor de reactie
 
Succes! En stel gerust weer een vraag als je er niet uitkomt:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan