.cab file geblokkeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pepermuntje

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Ik wil graag foto's uploaden via photobox.com. Er is echter een probleem. Als ik de uploadfaciliteit op de website zelf wil gebruiken, moet er een Active-X element geïnstalleerd worden. Dit is een bestand met de extensie .cab. Installeren lukt niet omdat Vista het geheel tegenhoudt.
Melding:
"Deze software wordt geblokkeerd omdat de uitgever ervan niet kan worden bevestigd."

Hoe dit op te lossen?

Ha Pepermuntje,

Ik zit precies met hetzelfde probleem als jij. Heb jij al uitgevogeld hoe je de software wel kan gebruiken, of zijn er mensen die weten hoe deze software geinstalleerd kan worden?

Heb net al een mailtje gestuurd naar de helpdesk van Photobox. Misschien dat dat wat duidelijkheid biedt. Mocht ik wat weten, dan post ik het hier meteen.

Ik heb het nog niet kunnen achterhalen hoe het nu wel moet. Wel heb ik het probleem toen omzeild door geloof ik Netscape in plaats van Explorer te gebruiken.

Helpdesk mailen heeft geen zin, Photobox reageert zelfs niet op klachten over de afdrukkwaliteit. Die zogenaamde kwaliteitsgarantie op hun site is nergens op gebaseerd. Na ongeveer 10 mails willen ze nog wel eens reageren, maar ik ben opgehouden met Photobox nadat er laatst in twee bestellingen een grote fout zat. Een reactie kreeg ik niet na 3 mails en ik heb al eens een slechte ervaring gehad met deze service. De goedkoopste zijn ze ook al lang niet meer. Met name de verzendkosten zijn asociaal hoog.

Op fotowijzer.nl vind je een heleboel andere fotoservices en kun je de prijzen vergelijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan