Cable Wanadoo

Status
Niet open voor verdere reacties.

fuego

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 okt 2000
Berichten
2.885
Ik heb het echt gehad met Cable Wandoo :rolleyes:

De enige voordelen: weinig tot geen storing en goedkoop abbonnement.

Sinds 2 jaar ben ik vaste klant bij de Internet aanbieder van Casema. Ik heb destijds een witte modem gehad die via de COM poort aangesloten dient te worden. Dit ding doet het redelijk (hoewel ik er af en toe even op moet slaan als ie er mee stopt), maar de snelheid is ronduit slecht ('s middags 6k en 's avonds 9k). Casema biedt ook een zwarte modem aan (die krijg je als je nu een nieuw abbonnement afsluit). Daarmee heb je ongeveer een download van 20 tot 30k!! Ik heb Casema daar van de week over gebeld, en het enige wat ze mij kunnen garanderen is een wachttijd van 3 jaar totdat ik de nieuwe modem krijg. Of ik moet 130 euro betalen, dan kan het dit jaar nog. Joepie!

Ga tot maar op zoek naar ADSL denk ik :D

Bedankt voor je aandacht.

Jan
 
jah ik heb het zelf gelukkig niet maar ik hoor er bijna alleen maar slecht over.

wat betaal je eigenlijk voor zoon zwart of wit modem?? toch niet meer dan 25euro per maand mag ik hopen.

anders wordt je toch flink genaaid. ik bedoel chello mag dan niet klantvriendelijk zijn en vrij duur maar in de wijk waar ik zit heb ik kwa snelheid en online zijn zelden tot nooit problemen.

vraag mij af of het met die snelheden niet gewoon beter is om modem te nemen want zo schiet het ook niet op
 
mazzel

nou dan heb je toch wel mazzel hoor met chello,het is in mijn regio soms echt niet vooruit te branden, s,avonds en in het weekend. dan internet je toch het meest.want ja er moet ook gewerkt worden! ik heb nu een adsl aangevraagd,bij zonnet, ik hoop dat dit iets konstanter is?als je kabel hebt,moet je gewoon mazzel hebben,dat er in jouw regio niet zoveel mensen zijn,met chello. nu moet ik ook maar weer afwachten,of zonnet met usb modum,goed werkt? mijn dochter en ik hebben allebij,een amd pc,en dan hoor je weer dat dit wel eens problemen geeft met delen?als dat zo is ben je weer verplicht een ethernet modum te nemen,zo ga je dan weer door,nieuwe modum kopen!ik zou willen dat de providers,eens wat duidelijker waren ivm gebruiks info!
volgens mij is het net als in de politiek>op wie moet je stemmen? groeten
 
Ik ben denk ik de enige tevreden klant van Casema.
Nooit problemen en ookniet duur. Heb wel een zwart modem:D
 
ik heb ook een wit modem. het ding zelf doet het vrij goed. de internetverbinding is idd traag, maar ja, kost ook maar 27 euro p/maand. het zwarte modem is idd sneller, maar hoort die niet bij een iets duurder abonnemement (30 euro)?
ik denk er ook aan om over te gaan naar dat abonnement, maar een wachttijd van drie jaar???

als iemand een tip heeft voor redelijk te betalen adsl
hou ik me aanbevolen.

mzzls
spillie
 
Geplaatst door Raymond Bos
Ik ben denk ik de enige tevreden klant van Casema.
Nooit problemen en ookniet duur. Heb wel een zwart modem:D

Count me in...en ik zit vrijwel altijd rond de 65 k/s
 
Wat? 65k?? Met casema? En ja, inderdaad 3 jaar wachttijd. Of ik moet 130 euro betalen. Schandalig!
 
De snelste mannier is zeg je huidige abbo op, en neem een nieuwe (eventueel onder een andere naam, als je die mogelijkheid hebt)
Betaal je dus nu de eenmalige actieprijs van €68,- voor een basis install en dat is hetzelfde bedrag als je het huidige abbo om zou zetten naar Broadband Basic.

Eerst wel informeren hoelang het duurt als je een nieuw abbo neemt.
 
Ik kan er eens naar informeren, maar denk niet dat het gaat lukken ivm wachtlijsten.
 
Geplaatst door fuego
Wat? 65k?? Met casema? En ja, inderdaad 3 jaar wachttijd. Of ik moet 130 euro betalen. Schandalig!

Ja met Casema Wanadoo Premium abo, van volgens mij 42 euro ofzo...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan