cai aansluiting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sallander

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2007
Uit de wand komt een groene kabel van @home met een doos alleen voor een tv aansluiting , kun je hier een doos op plaatsen met 2 uitgangen ( tv + radio) , en heeft iemand een schema.

De dank is groot

Normaliter zit er een doos met uitgang voor radio en tv dus kun je zo een nieuwe plaatsen

Marcel

Normaliter zit er een doos met uitgang voor radio en tv dus kun je zo een nieuwe plaatsen

Marcel

Marcel, de aansluiting zit in een pas aangekocht huis van mijn dochter, ik denk dat de vorige bewooner dit gewijzigd heeft, vandaar mijn vraag

op de groene kabel zit tv en radio signaal

bij bouwmarkt kastje kopen en aansluiten

het signaal wordt in het kastje gesplitst

tip:
maak kastje beetje kapot en providor zet een nieuwe
tot en met aan hun kast is voor hun

had ik 2 weken terug bij me buren die internet plus bellen van upc wilden
vroegen of ik dat kon installeren maar hun doos was niet meer je van het
upc gebeld volgende dag nieuwe doos

warschijnlijk hebben de vorige bewoners dan internet gehad via de kabel en niet weer de oude aansluiting hersteld.
Mischien dat je via de site van essent kabelcom aan een schema kan komen\

Marcel

koop wel een goede het beste is via @home want als je een keer problemen krijg geven ze als eerste het kastje van de bouwmarkt de schuld ommdat het van mindere kwalitijd is

groet wim

Je hebt gewoon een scheidingsfilter nodig, voor VHF/UHF, en FM, TV en radio dus.
Die dingen heb je voor op en inbouw.

Je hebt gewoon een scheidingsfilter nodig, voor VHF/UHF, en FM, TV en radio dus.
Die dingen heb je voor op en inbouw.

Scheidingsfilter?
Het kabelsignaal bevat radio en TV signalen. Hiervoor is geen filter nodig. Het enige verschil is een mannetjes en vrouwtjes aansluiting. Gewoon een splitter volstaat.

Inderdaad, die bevat beide signalen, te scheiden door zoiets, ter voorkomeing van interferentie en signaalverlies.

Dat is de bedoeling van die dingen, ze zitten, overigens, in elke woning, normaal gesproken.

Wanneer ik hier in een ouderwetse doos kijk, zit er helemaal niets in.

Onderzoek liever een nieuwerwetse doos.:p
In zo'n ouderwetse, zit meestal een echo.

Ontopic, je hebt einddozen, en tussendozen, voor in flats, of als er een aftakking naar boven is, met een scheidingsfilter voor de bovengenoemde signalen.

Hoe ziet dat eruit dan, niets erin? geen printplaatje met weerstanden, spoeltjes en condensatoren?

Onderzoek liever een nieuwerwetse doos.:p
In zo'n ouderwetse, zit meestal een echo.

Ontopic, je hebt einddozen, en tussendozen, voor in flats, of als er een aftakking naar boven is, met een scheidingsfilter voor de bovengenoemde signalen.

Hoe ziet dat eruit dan, niets erin? geen printplaatje met weerstanden, spoeltjes en condensatoren?

Die nieuwerwetse doos mag ik nie openschroeven van mun vrouwtje:p

en dan maar hopen dat er iets fatsoenlijks op TV komt. Want dat laat vaak te wensen over

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan