• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Calculated fields voor alle pivottables in 1 keer instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gasgasgas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 aug 2008
Hallo, ik heb een groot probleem ivm pivottables. In enkele van mijn werkfiles moet ik maandelijks de formule van de calculated fields aanpassen, en meestal als ik dit in een document één keer aanpas wordt de formule in het hele document en in iedere pivottable aangepast. In één document echter krijg ik deze niet gelinkt en moet ik in iedere pivottable opnieuw via insert calculated field deze formule aanpassen. Aangezien er tientallen pivottables en meerdere formules zijn, is dit een gigantisch werk. Hoe kan ik dat zo instellen dat ik een calculated field maar één keer moet aanpassen en het in heel het document meteen aangepast wordt? Bedankt voor wie me probeeert te helpen!

Het enige dat je kan doen is een voorbeeld toevoegen van een bestand waar dit wel in 1 keer werkt, EN het bestand waar dit niet goed werkt.

Meer dan waarschijnlijk zijn de bestanden te groot, maar dan zal je er moeten in gaan snoeien. (Dat op zich kan ook al leerrijk zijn om het probleem beter te kunnen vinden).

Wigi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan