Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
=[COLOR="Red"][B]IF(D6="";"";[/B][/COLOR][COLOR="DarkOrange"][B]L6*VLOOKUP(B6[/B][/COLOR];[COLOR="SeaGreen"][B]calculatie[/B][/COLOR];[COLOR="Blue"][B]18[/B][/COLOR];0))
Kolom I, J en K heb ik inderdaad niet aangepast.Dus hij rekent met foutieve waarden uit een andere rij.
=IF([COLOR="Red"][B]D6[/B][/COLOR]="";"";L6*VLOOKUP(B6;calculatie;18;0))
=IF([COLOR="DarkOrange"][B]B6[/B][/COLOR]="";"";L6*VLOOKUP(B6;calculatie;18;0))
Ten tweede: hoe krijg ik een mooie lay out als werkblad?
Leg dan duidelijk uit wat je wil eventueel met een zelfgemaakt manueel ingevuld voorbeeldjeHallo wim
Helaas doet het programma niet wat de bedoeling is.
In welk voorbeeld moet ik kijken in dat van Wim gaat via de macro alles tussen rij 6 en 28 leeg1 : Regel 7 gaat niet leeg, kolom aantal, lengte/st, en lengte tot blijven gevuld, zie
voorbeeld.
Dan vraag je gewoon om een nieuwe lege sheet te maken2: De knop "zet alles op nul" doet niet wat de bedoeling is. Ik denk aan een knop waar een verwijzing achter zit die het blad geheel leeg maakt, dus alle kolommen en regels gelijk op nul zet zodat een nieuw, leeg, werkblad ontstaat om meet te werken,
( werkblad 2.) Deze knop blijft overigens ook in beeld staan als ik het werkblad afdruk!
Hierin willen we je helpen , maar dan moet je gerichte feed back geven eventueel met verwijzingen in een bestandje door jouw geupload :thumb:Overigens volg ik niet wat je doet, ik zie niets veranderen in de formules, kun je mij iets uitleggen wat je doet, ik ben maar een beginneling.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.