calender sharen met een andere PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

livetodie

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2003
Beste mensen,

Ik had een vraagje met betrekking tot Microsoft Outlook 2000. Ik wil graag mijn Calender sharen met een andere PC. Zodat we samen 1 calender kunnen bij houden. Ik weet dat ik dit kan doen door: file -> share -> Calender te drukken in de taakbalk. En dan stuurt outlook ook een mailtje naar de andere persoon. En ziet die andere persoon ook de map calender van mij. Maar als ik daar een regel invoeg. Ziet hij hem niet. En als hij een regel invoegt, zie ik hem ook niet.

Weet iemand van jullie hoe ik dit zou kunnen verhelpen???

Mijn dank is groot.

Livetodie

vergaderverzoek

Wij gebruiken op kantoor altijd vergaderverzoek.
Hierbij nodig je andere mensen uit, hoewel die bij ons niet hoeven te komen, en dan staat het wel bij iedereen in de agenda. Je kan het vinden in je werkbalk onder "nieuw"
Ik weet niet of dit de oplossing is die je zoekt, maar bij ons werkt het prima.
als je iets wilt wijzigen open je het vergaderverzoek, en wijzig hetgeen dat je wilt wijzigen, vervolgens verzend je m weer naar de persoon. enige nadeel is dat je vergaderingen van een ander niet zelf kan veranderen, zodat die persoon het ook ziet. Misschien kan het wel, maar weet ik het niet.

Groetjes

okey bedankt in elk geval....ik zal het eens met mijn baas gaan overleggen. Of dit misschien de oplossing is. Bedankt in elk geval!

Vergader verzoek was niet iets....toch bedankt...

Heeft iemand misschien een andere oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan