Calibre wil niet openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmieke

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2010
Ik heb ook een vraag over Calibre:
Van de ene op de andere dag kan ik Calibre niet meer openen. Er zitten 2500 boeken in.
Ik krijg de melding: Python function terminated unexpectedly cannot import name MaxRepeat (Error Code: 1)
Wie kan mij hiermee helpen? Bij voorbaat dank!

Laatst bewerkt door een moderator:
@harmieke :

Ik heb je vraag een eigen plaats gegeven. Nu had je je vraag in een topic van een ander bijzet welke uit 2011 was. Hetgeen niet de bedoeling is:D

Succes met je vraag.:thumb:

Ik krijg het idee dat je calibre niet op een Windows pc draait maar op een Linux variant, zoals ubuntu of Mac OSX.
Vermeld dus even welk besturingssysteem er draait op je Calibre pc/mac/laptop.

Niet dat ik een oplossing voor je heb, maar ik schat in dat de bovenstaande vraag relevant is voor iedereen die een poging wil doen je vraag op te lossen.

Tijs.

Lees ik zelf op dit moment een soortgelijke probleem, en als een oplossing heeft jonge ''DropBox'' ( zo heb begrepen ) op PC geïnstalleerd en dus ook een Calibre-library via die dropbox aangemaakt
zelf gebruik ik geen ebook's ( ? gaat hier om ebook's ?) en dus weet ook niet of je die discussie over zoiets wel wat kan helpen ?? :( KLIK -->>http://www.ereaders.nl/calibre

Laatst bewerkt:
Het enige dat ik over die foutmelding tegenkom is dat Calibre dan opnieuw geïnstalleerd dient te worden.

Ik lees over problemen die veroorzaakt worden door ubuntu of xubuntu of andere updates die de Python library omgeving veranderen/upgraden, waardoor het dan niet meer werkt. Vandaar mijn vraag of het een NIET-Windows pc is.
Voor wie zelf dat wil ervaren, zoek op google naar: MaxRepeat
dan wordt je er al mee overspoeld.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Hartelijk dank aan al diegene die de moeite hebben genomen op mijn vraag te reageren. Het rare is, ik kreeg geen enkel bericht dat er antwoorden waren van helpmij.nl Nu werd mij de vraag gesteld op het opgelost was. Dat is het ook. De fout is ontstaan omdat er regelmatig een nieuwe update (bijna elke week) van Calibre is. Inderdaad opnieuw installeren ja en niet altijd die updates downloaden, even kijken wat er bij zit.
Ik heb hier Calibre op een Windows 7 64 bits computer.
Nogmaals dank aan iedereen,
harmieke

Fijn dat het opgelost is en bedankt voor het melden :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan