Call of Duty 1 lagg en hoge ping.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinki3

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Berichten
245
Hallo,

Ik speel al 6 jaar Call of Duty 1. En ik heb al 6 jaar lagg:rolleyes:. Maar dat komt puur door mijn router. Ik ga niet downloaden etc en ik doe alles uit om lekker te kunnen gamen.

Maar sinds paar dagen geleden heb ik van die hele stotende lagg, en hoge ping ( 94 naar 98).

Als ik de grapics op maximaal set is het even 42 ping.. 2 minuten later een lagg spike en dan heletijd ping 94-98. Ontzettend irritant en ontzettend vreemd, veel gedaan maar niets hielp. Als ik een ander spel speel, zoals United Offensive heb ik steeds ping 40 zoals normaal en helemaal geen lagg. Wat is er aan de hand met CoD 1?
 
Laatst bewerkt:
spel origineel?

poorten opengezet in je router? spel doorgelaten in je firewall?

welk besturingssysteem heb je? vista en cod1 hebben problemen met elkaar daar kan de lagg ook aan liggen.

heb je mss andere firewalls of antivirus software die zorgt voor lagg?

wat ben je allemaal aan het doen tijdens het spelen? downloaden zorgt natuurlijk voor lagg, mss heb je auto updates aan en is windows aan het updaten of is je virusscanner een dagelijkse scan aan het uitvoeren.
 
Ik heb het spel orgineel...

Poortjes opengezet geen idee. Hoe het moet kan ik op google vinden, maar dat is wat moeilijk voor mij, of ik moet er wat tijd in steken, heb nu examens:p

Ik heb Geen Vista, gewoon Windows de nieuwste uiteraard. Firewall uit of aan maakt niks uit. Anti virus= norman virus.

Zoals je kan lezen download ik niet... Auto update kan inderdaad, maar ik kan hem ook alleen op maandag zetten. Dat hij maandag alleen updates doet, maar ik zie het verschil gewoon niet.

Manufacturer: System manufacturer
Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4000+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.1GHz
Memory: 1024MB RAM
Hard Drive: 160 GB Total
Video Card: NVIDIA GeForce 8500 GT
Monitor: Plug en Play-monitor
Sound Card: Realtek HD Audio output
Speakers/Headphones: Gaming-headset ( Creative ).
Keyboard: USB-hoofdhub
Mouse: USB-hoofdhub
Mouse Surface:
Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.090206-1234)
Motherboard: M2V-MX SE
Computer Case:

Gewoon van Xfire af. Oh ya trouwens, als ik hier nu toch typ kan ik ook wel een vraag over Xfire vertellen:).

Sommigen hebben zo'n sterretje in hun namen. Ik kan ze niet zien zeg maar ( ik zie alleen een blokje), en als ik naar een vriend van me ga, kan ik de sterretjes werkelijk zien.. Welk programma moet ik downloaden?

Zou heel mooi zijn als je dat ook zou weten;D
 
dan kan het natuurlijk nog aan je netwerkkaart/router liggen maar omdat je het alleen bij cod1 hebt lijkt dat me sterk..

ik zou geen idee hebben waar het aan zou kunnen liggen. aangezien je het alleen bij cod1 hebt is het wel duidelijk dat het aan het spel ligt. maar wat er dan precies mee aan de hand is is mij ook een vraag. :confused:

over dat van xfire weet ik ook niet. maar mss heeft jou vriend wel een ander besturingssysteem wat dat wel ondersteunt of heeft hij een bepaald taalpakket geinstalleerd.
 
Laatst bewerkt:
Oke, bedankt dat je het probeerde:thumb:.

Weet iemand anders het?;)
 
Probeer eens je Drivers te updaten of probeer het spel te reinstalleren.
Heb je net voordat je zoveel lag kreeg nog wat geinstalleert?
Je kan ook proberen xfire even uit te zetten als je dat hebt.
 
Dankje Mastermind! Ga ik even uitproberen! Masta, ik denk dat ik dat na 6 jaar wel eens heb gedaan:p Drivers updaten ook allang gedaan. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan