Call of Duty 1 lagg en hoge ping.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinki3

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Berichten
245
Hallo,

Ik speel al 6 jaar Call of Duty 1. En ik heb al 6 jaar lagg:rolleyes:. Maar dat komt puur door mijn router. Ik ga niet downloaden etc en ik doe alles uit om lekker te kunnen gamen.

Maar sinds paar dagen geleden heb ik van die hele stotende lagg, en hoge ping ( 94 naar 98).

Als ik de grapics op maximaal set is het even 42 ping.. 2 minuten later een lagg spike en dan heletijd ping 94-98. Ontzettend irritant en ontzettend vreemd, veel gedaan maar niets hielp. Als ik een ander spel speel, zoals United Offensive heb ik steeds ping 40 zoals normaal en helemaal geen lagg. Wat is er aan de hand met CoD 1?
 
Laatst bewerkt:
spel origineel?

poorten opengezet in je router? spel doorgelaten in je firewall?

welk besturingssysteem heb je? vista en cod1 hebben problemen met elkaar daar kan de lagg ook aan liggen.

heb je mss andere firewalls of antivirus software die zorgt voor lagg?

wat ben je allemaal aan het doen tijdens het spelen? downloaden zorgt natuurlijk voor lagg, mss heb je auto updates aan en is windows aan het updaten of is je virusscanner een dagelijkse scan aan het uitvoeren.
 
Ik heb het spel orgineel...

Poortjes opengezet geen idee. Hoe het moet kan ik op google vinden, maar dat is wat moeilijk voor mij, of ik moet er wat tijd in steken, heb nu examens:p

Ik heb Geen Vista, gewoon Windows de nieuwste uiteraard. Firewall uit of aan maakt niks uit. Anti virus= norman virus.

Zoals je kan lezen download ik niet... Auto update kan inderdaad, maar ik kan hem ook alleen op maandag zetten. Dat hij maandag alleen updates doet, maar ik zie het verschil gewoon niet.

Manufacturer: System manufacturer
Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4000+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.1GHz
Memory: 1024MB RAM
Hard Drive: 160 GB Total
Video Card: NVIDIA GeForce 8500 GT
Monitor: Plug en Play-monitor
Sound Card: Realtek HD Audio output