Call of Duty 2 & 4 foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

xarxes

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Hallo iedereen,

Ik draai al een tijdje Windows Vista en sinds kort ook Windows 7. Als ik Call of Duty 2 of 4 Multiplayer wil spelen, dan springt deze nog voordat ik in het menu kom weer naar het bureaublad met de foutmelding 'CoD2_mp.exe werkt niet meer' of bij Call of Duty 4 'iw3mp.exe werkt niet meer'. Dit vind ik uiteraard heel jammer. Ik heb wel eens gelezen dat meer mensen die een onboard geluidskaart van Realtek hebben en draaien op Win Vista/7 ook dat probleem hebben. Ik heb ook een onboard geluidskaart van Realtek. Ik heb jammer genoeg nog geen oplossing kunnen vinden:confused:, daarom vraag ik jullie hulp. :(

Mijn systeem is:

Microsoft Windows 7 Ultimate x86 besturingssysteem
Asus P5Q Pro moederbord
Intel Core 2 Quad Q9550 processor
3GB 1066 van OCZ geheugen
ATI Radeon HD4870 1GB videokaart
WD 500GB 32MB Cache harde schijf
Meer specificaties hebben jullie denk ik niet nodig.

Ik denk dat als ik een nieuwe geluidskaart koop dat ik dat probleem niet meer heb. Ik heb alleen nog geen geld over voor een nieuwe geluidskaart, ik zou graag een oplossing willen vinden/krijgen zonder er geld aan uit te geven.

Met vriendelijke groet,

Guido:)

hoe hoog staan de instellingen voor je geluid ?
deze omlaag halen wil nog wel eens helpen namelijk

Bedankt voor je snelle reactie!
Maar wat bedoel je precies?:confused:

Singleplayer werkt trouwens wel. Alleen multiplayer niet.

Laatst bewerkt:
in de instellingen van je geluid in windows kan het standaard geluid op verschillende niveaus gezet worden o.a 24bit of 16 bits 44khz of 48khz, dit doe je d.m.v op het speakertje in je taakbalk met rechtermuis de eigenschappen van je geluid te wijzigen, ik weet van cod5 dat hier nog wel eens een probleem lag

Bedankt, maar nee, het heeft zowel bij CoD2 als CoD4 niet geholpen.
Nog andere mogelijkheden?

Als ik bij 'Afspeelapparaten' mijn speakers uitzet doet ie het wel...raar, maarja ik heb geen geluid.

ok probleem zit dus duidelijk in je geluidsdrivers , updaten zo wel eens kunnen helpen

Ja, dat zou inderdaad kunnen helpen. Ik zal het vanavond eens proberen, maar ik vrees dat ik de meest recente al heb.

Ik heb inderdaad de meest recente al en het heeft niks geholpen deze opnieuw te installeren. Nog steeds is de enige oplossing om CoD2 en 4 te spelen mijn geluidskaart te deactiveren, dan is het te spelen maar dan heb ik geen geluid. Nog andere oplossingen???:(

Sorry voor de late reactie, maar het heeft niet geholpen. Iemand nog een oplossing?

mic

ik weet dat dit echt de lompste oplossing is. maar, bij mij werkt het prima. stop een microfoon in je microfoon ingang in je pc en hij werkt je hoeft niks te doen verder:thumb:

Klopt, dat gebruik ik al een tijdje. Geen problemen op zich, maar ik wil gewoon een oplossing! Het moet toch gewoon op te lossen zijn?

Als ik games speel, installeer ik altijd eerst alle patches, dus dat heb ik uiteraard ook gedaan! Bedankt, maar nee, dat is het ook niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan