Call of duty 2 hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dani-Kill5

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2006
Kan iemand een filmpje of fotos maken van hoe je die cheats in call of duty 2 singleplayer doet ik kom er niet uit...

eerst developer 1 ofzo dan devmap en dan kan je codes maar ik kan dat helemaal niet

Op het moment zit ik niet op de goede pc hiervoor maar vele codes werken gewoon bij devmap in multiplayer, en het is gepost door een persoon, dus deze hoeven niet 100% waar te zijn. Als je verder op internet dezelfde cheats vind met dezelfde aanwijzig.. dan zou het wel kunnen kloppen, als dit de enigste is.. dan heb je weinig kans..

Als ik jouw was zou ik gewoon op zoek gaan naar een trainer ;)

Op het moment zit ik niet op de goede pc hiervoor maar vele codes werken gewoon bij devmap in multiplayer, en het is gepost door een persoon, dus deze hoeven niet 100% waar te zijn. Als je verder op internet dezelfde cheats vind met dezelfde aanwijzig.. dan zou het wel kunnen kloppen, als dit de enigste is.. dan heb je weinig kans..

Als ik jouw was zou ik gewoon op zoek gaan naar een trainer ;)
overal staan deze codes en een trainer zuigt die werken nooit bij mij want ze zuigen:mad:

Het lukt mij ook niet. Wel zie ik op verschillende sites staan dat de cheat alleen voor versie 1.0 is, misschien dat het daarom niet lukt.
Ik kan hier verder ook niets over vinden.

het ligt er ook aan wat voor codes je wilt gebruiken. de meeste codes van cod2 zijn gemaakt voor multiplayer. het is echter niet eerlijk en doodsaai om zo te winnen. cod 2 is sowieso niet zoals GTA waar men botweg een code in typt.
ik heb even gekeken en de codes die er zijn, werken alleen in multiplayer. maar zelfs dan heb je nog een of ander programma nodig om ze te kunnen uitvoeren.
probeer het eerst eens zonder codes ^^.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan