Call of duty 2 op windows 7 x64

Status
Niet open voor verdere reacties.

anthony19

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2009
Hallo iedereen,

Ik heb een probleem met het starten van call of duty 2 in windows 7 ultimate 64 bits. Wanneer ik dit spel wil starten krijg ik de melding please insert the correct cdrom, terwijl ik het spel origineel heb, en ook probeer te draaien met de originele cd.

Wat ik verder heb geprobeert:

-Paar keer herinstalleren (als administrator setup draaien, en met de compatibliteit win xp)
-patch 1.3 installeren
-punkbuster bestanden als admin uitvoeren (die ik niet kon vinden, maar hier ligt het volgens mij niet aan)
-ISO maken van de cd en vanuit Daemontools starten

Op de een of andere manier is het inmiddels gelukt om singleplayer te spelen. Helaas werkt multiplayer nog niet, er komt dan een melding met een compatibliteitsprobleem in beeld, maar er staat niet exact bij wat.....

Heb het al voor elkaar. Blijkbaar moest hierbij nog een microfoon aangesloten zijn om het te laten draaien:S

Hier een stappenplan voor mensen met hetzelfde probleem:

1. Installeer cod 2 door naar de drive te gaan via de verkenner
2. Voer de setup uit als administrator en compatibliteit windows xp sp 3
3. Installeer het spel volledig
4. Klik het cod icoontje op het bureaublad aan met de rechter muisnknop, ga naar compatibliteid en voer het programma uit als administrator. (Dit doe je voor beide.) Laat de compatibliteidsmodus UIT staan!
5. Singleplay werkt nu. Om multiplay te kunnen spelen, zorg ervoor dat de microfoon aangesloten is!

Veel plezier!

Laatst bewerkt:
Nog even een toevoeging:

Wanneer je lage FPS ervaart, zet de Direct X versie bij de CoD2 instellingen op DX7. Het spel zal nu een stuk soepeler draaien.

Beste, Bedankt voor het posten.

Ik heb een vraag over bovenstaande bewerkingen:

1. Installeer cod 2 door naar de drive te gaan via de verkenner
via bureau accessoires, windows verkenner, vervolgens zie ik aan de linkerkant de driver met de cd, 2x met links klikken en dan setup?

2. Voer de setup uit als administrator en compatibliteit windows xp sp 3
Geen idee hoe ik dit moet doen. Gezocht op internet, hoe kan ik als administrator een setup uitvoeren?, heb ik windows xp nodig?

3. Installeer het spel volledig
Dit zal wel lukken, hoop ik.

4. Klik het cod icoontje op het bureaublad aan met de rechter muisnknop, ga naar compatibliteid en voer het programma uit als administrator. (Dit doe je voor beide.) Laat de compatibliteidsmodus UIT staan!
Idem.

5. Singleplay werkt nu. Om multiplay te kunnen spelen, zorg ervoor dat de microfoon aangesloten is!
Top, zou geweldig zijn als het lukt.

Dank je wel,

Mish

2.

Beste,
Via andere sites en hulp ben ik erachyter gekomen. In ieder geval bedankt. Ik hoop dat met behulp van een microfoon multiplayer werkt

Top,

Mish

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan